? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 16 Julai 2011

YOU'RE BEAUTIFUL MEMORY

Sape suke tengok cite ni? SAYA SUKE hehehehe......~
Xyah buang masa jom tengok pe yang ada


SINOPSIS : -


ANJELL, salah satu boyband yang terkemuka di seluruh Asia, terdiri daripada tiga orang lelaki muda yang comel dan berbakat: Hwang Tae Gyeong, genius muzik yang sombong takbur; Jeremy, seorang lelaki yang bergaya dengan perwatakan yang ceria, dan Gang Shin woo putera dingin. Satu hari A.N. JELL memutuskan untuk menambah ahli baru kepada kumpulan, Go Minam. Go Minam akhir tidak mampu untuk menyertai band kerana pembedahan plastik dan adiknya Go Mi nyu menyertai band yang menyamar sebagai abangnya. Kedua-dua adik-beradik yang yakin bahawa menyertai band ini adalah satu-satunya cara untuk mencari ibu yg sudah lama hilang mereka, tetapi sudah tentu, perkara yang dirancang x semestinya berjalan dengan lancar. Apabila Mi nyu menyertai band dan huru-hara berlaku, tetapi kemudian dia mendapati dirinya menemui cinta sejati.




Jang geun seok as Hwang Tae gyeong






Jang Geun Seok, yang membintangi drama popular itu dan kini mengambil peranan bintang kumpulan patung yang paling terkenal di Korea, ANJELL. Beliau adalah seorang penulis lagu dan pemain piano yang cemerlang, dan yang sia-sia untuk mengatakan, sangat popular. Bapanya Hwang Gyeong Se konduktor yang terkenal di dunia, menurun daripada garis panjang bangsawan muzik. Di luar, Geun Seok seolah-olah sempurna, tetapi di bahagian dalam, cerita yang sama sekali berbeza. Beliau mempunyai satu juta kesilapan. Beliau mempunyai masalah perut, buta malam, alergi udang dan banyak lagi. Dia tidak berbudi, degil, sombong, dan seolah-olah seolah-olah dia tidak kisah Go Minam. Walaupun banyak kesilapan dan kasar, dia sangat sensitif dia sedia dalam membantu Minam bila-bila masa dia menghadapi masalah.






Park Shin Hye as Go minam n Go mi nyu




Go Minam dan Go Minyu adalah kembar. Mereka membesar bersama-sama di rumah anak yatim di sebuah biara perempuan. Minam dipilih sebagai ahli baru ANJELL dan rancangan untuk menyertai kumpulan ini, tetapi satu set yang malang keadaan mendapat di jalan, mendorong Minyu untuk menyertai band ini bagi pihak abangnya. Selepas berjauhan daripada dunia sebenar untuk sekian lama, Minyu cuba yang terbaik dia boleh untuk menggantikan abangnya dan memenuhi bahagian sebagai ahli ANJELL - menyanyi dan bersiap sedia untuk konsert. Setelah terus-menerus tergantung dengan Hwang Tae Gyeong, pemimpin dalam ANJELL, dia mula mempunyai perasaan untuknya.





Park Yong Hwa as Shinwoo






Dia tidak berminat dalam apa-apa dan seolah-olah tidak akan terjejas oleh apa-apa. Jika Tae Gyeong adalah satu yang sensitif dan tegang, Shinwoo adalah ahli band yang dingin dan acuh tak acuh. Dia hampir seperti seorang lelaki letih lama yang telah 'melihat semua' dan tidak lagi menikmati kesenangan hidup. Walaupun beliau kini merupakan sebahagian daripada band ini, beliau lebih suka menjadi seorang usahawan yang berjaya dalam perniagaan persembahan. Apabila Go Minyu mula-mula menyertai band Tae Gyeong berkenaan dengan rasa ingin tahu (dan bahkan mencurigakan sedikit) tetapi kemudian datang pula kepada jatuh cinta kepadanya dan daya tarikan yang tidak bersalah.



Lee Hong Ki as JEREMY




Beliau adalah seorang lelaki muda yang sihat dengan keperibadian ceria n hapi go lucky. Ibu bapa yang sangat berjaya; bapanya bangsawan UK yang juga seorang jurugambar terkenal di seluruh dunia dan ibunya adalah supermodel. Dia sangat optimis dan lebih dramatik. Dia sentiasa memikirkan bahawa dia tidak boleh berkawan dengan seorang gadis, tetapi selepas munculnya Minam lelaki / wanita, dia tidak pasti bagaimana dia merasakan.




Gongseri Catholic Church





Ini adalah tempat di mana Jemma (Go Minyeo) mengatakan solat dan di mana Go mi nyu membersihkan arca batu David, Julian dan Thomas. Gongseri Catholic Church (공세리 성당) adalah gereja besar kedua tertua di Chungcheongnam-do.




Myeong-dong



Hwang Tae Gyeong sepatutnya untuk menjemputi Minam di hadapan Myeongdong Cathedral, tetapi dia tidak muncul. Sebaliknya, Shinwoo menemani Minam jalan disekitar Myeong-dong, dan mereka mempunyai waktu untuk membeli-belah dan makan. Walau dari jarang jauh. Myeong-dong syurga membeli-belah di Korea di mana anda boleh melihat trend fesyen terbaru berkumpul di dalam satu kawasan. Ia juga merupakan salah satu tempat yang paling terkenal untuk Korea untuk memenuhi dan hang out. Sambil berjalan kaki Minam berjalan-jalan menikmati keindah Myeong-dong.





The Garden Morning Calm





Ia adalah tempat di mana Yoo he Yi dan Hwang Tae Gyeong ciuman dan pakai cincin. Ia juga merupakan tempat di mana Go Minam buat video muzik dan di mana Yoo he Yi dgn licik membuat Minam memakai pakaian gadis. Taman Pagi yang Tenang, taman indah yang berlatar belakangkan semula jadi yang indah Gunung Chukryeongsan. Ia tempat untuk yang nak mencari tempat untuk berehat dalam suasana hutan yang menenangkan. Ini taman yang unik yang dibuka pada bulan Mei 1996 dan sejak itu, telah sering digunakan sebagai lokasi penggambaran untuk pelbagai drama dan filem.


0 comments:

Catat Ulasan