? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 17 Julai 2011

KOREAN DRAMA LIE TO ME MEMORY ^-^








KANG JI HWAN AS HYUN KI-JUN (HOTEL CEO YANG BELAGAK)










YOON EUN HYE AS GONG AH-JUNG (PEKERJA MARKETING COMPANY)



SEONG JOON AS HYUN SANG-HEE




JO YOON HEE AS OH YOON-JOO (BEKAS TUNANG KI JOON N KAWAN ADIK DIA)














BEARTREE PARK






Babak yang mempunyai rumah agam besar dan taman yang indah hyeon Myeong-jin (Ki-jun mak cik dan pengerusi Kumpulan Dunia) telah difilemkan di Beartree Park dalam Yeongi-gun County, Chungcheongnam-lakukan Provinsi. Beartree Park arboretum dengan sekitar 400,000 bunga dan pokok daripada beribu-ribu spesies yang berbeza. Taman ini juga mempunyai sebuah kolam dengan ikan kap 500, 'hastakarya zoo' dengan puluhan beruang, dan bukit rusa yang mana rusa dan rusa besar berkeliaran tidak menyebut kawasan untuk burung merak dan itik mandarin. Beartree Garden abloom dengan bunga berwarna-warni sepanjang tahun dan arboretum tropika kaya dengan tumbuh-tumbuhan dari seluruh dunia, membuat ini lokasi penggambaran filem tertentu sebagai unik kerana ia adalah cantik.


p/s: kalau nak ngi ambik bus kat seoul express bus terminal ke jochiwon n tunggu bus plak kat jochiwon terminal n ambik bus ke BEARTREE PARK diseberang jalan jochiwon terminal.



KONJIAM RESORT



Hotel sebagai resort yang Ki-jun adalah Ketua Pegawai Eksekutif, ia juga merupakan lokasi di mana Ah-jung datang seluruh Ki-jun untuk kali kedua manakala dia sedang mencari tempat persidangan antarabangsa. Konjiam Resort adalah salah satu resort ski terbesar dalam kawasan metropolitan (hanya 40min dari Gangnam) dan termasuk kondominium dengan 476 bilik, spa, padang golf, dan pelbagai kemudahan lain. Resort ski menawarkan seluruh dua cerun untuk pemula dan pelbagai kursus untuk pemain ski dan papan salji perantaraan serta tiga lif ke puncak. Terdapat juga aliran ekologi yang berjalan melalui pusat resort dan spa yang lengkap dengan kemudahan terkini.

P/S : nak tahu lebih lanjut kat sini http://www.konjiamresort.co.kr/




NATIONAL GUGAK CENTER

Pusat Gugak Kebangsaan berkhidmat sebagai lokasi penggambaran untuk tempat kerja Ah-jung, sebagai seorang pegawai awam bagi Kementerian Kebudayaan dan Pelancongan. Pusat ini adalah sebuah organisasi awam yang ditubuhkan untuk memelihara, mempromosi dan memajukan lagi muzik tradisional dan tarian Korea. Ia terlibat dalam mempromosikan muzik Korea di seluruh dunia melalui pelbagai persembahan, penyelidikan akademik, pendidikan, dan pertukaran antarabangsa. Pusat terdiri daripada sebuah bangunan utama (B1-4F), dua prestasi dewan tertutup, satu prestasi luar dewan, muzium, dan pusat latihan.




W SEOUL WALKER HILL




Adegan menunjukkan hotel yang dikendalikan oleh Ki-jun telah difilemkan di W Seoul Walker Hill Hotel. W Seoul Walker Hill Hotel pertama W di Asia dan sebahagian daripada hotel antarabangsa jenama Starwood Hotels & Resorts. Hotel ini memiliki reka bentuk ruang yang unik dan dramatik. Ia menawarkan restoran-restoran antarabangsa, bar bergaya, mesyuarat dan bilik-bilik acara, Kedai Percuma Kewajipan dan 253 bilik yang menawarkan kombinasi sempurna keselesaan dan teknologi state-of-the-art. Hotel Away Spa, spa terbesar di Asia, menawarkan kolam renang, pusat kecergasan, spa pasangan ', dan pelbagai perkhidmatan urut dan spa.

0 comments:

Catat Ulasan