? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 19 Julai 2011

INFINITE BUANG 30 000 UNIT ALBUM GARA2 SALAH CETAK


보이 그룹, 무한은 7월 21일에 미치는 첫번째 장편 앨범을 발표할 예정입니다.하지만, 앨범 불행한 인쇄 오류가 무한하고 Woollim 엔터테인먼트, 무한의 관리 회사는, 그것의 30,000 복사본을 버릴 수밖에 어느 발견되었습니다.Woollim 엔터테인먼트 무한이 첫번째 앨범에의 마음과 영혼을 부어있다 "라고했다, 그래서 우리는 완벽한 앨범을 릴리스 모든 잘못된 앨범을 폐기하기로 결정했습니다. 우리는 모든 일정 중단을 피하기 위해 노력할 것입니다. 현재 상황은 확실하지 않다. 우리는 원래 예정대로 앨범을 출시하기 위해 노력할 것입니다. "








Kumpulan Boy, Infinite, dijadualkan untuk mengeluarkan 1 full album pada 21 JUL.Walau bagaimanapun, kesilapan percetakan pada album telah dikesan yang mana memaksa Infinite dan Woollim Entertainment, syarikat pengurusan Infinite, membuang 30,000 salinan.


Woollim Entertainment menyatakan, "Infinite telah mencurahkan seluruh hati dan jiwa terhadap album ini , jadi kami telah memutuskan untuk membuang semua album yang tidak betul untuk memberikan album yang sempurna. Kami akan cuba untuk mengelakkan sebarang gangguan jadual. Pada masa ini, keadaan adalah tidak jelas. Kami akan cuba untuk mengeluarkan album seperti yang dijadualkan. "


MY TALK :


Ciannya kat INFINITE nak buat macam mana benda dah jadi. Bagi yang minat kat infinite sabar la menunggu yer n jangan pernah berhenti menyokong mereka Okay....~

0 comments:

Catat Ulasan