? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 17 Julai 2011

FULL HOUSE MEMORY

WELCOME TO FULL HOUSE













Bilik tido Ji eun









Bilik tido young jae




Ruang tangga/Ruang tamu






Pemandangan luar Full House






Pulau terletaknya Full house dipanggil Shin-do atau Si-Do pulau. Ia adalah kira-kira 10 hingga 20 minit menaiki teksi dari lapangan terbang Incheon dan kemudian anda perlu menaiki feri ke pelabuhan Sammock. Di sana anda tidak perlu membayar pergi ke pulau itu tetapi sebaliknya membayar dalam perjalanan anda kembali. Apabila anda mendapatkan feri, menaiki bas ke Full house (warnanya biru) dan anda hanya perlu membayar 1.000 won.Kemudian anda dan akan berjalan 1.5 kilometer ke Full house (jika anda, menyewa basikal ke rumah penuh kerana ia adalah benar-benar sangat jauh jauh ...jauh utk berjalan kaki tapi orang Korea suka berjalan) Dalam Full house, anda harus membayar 3.000 won untuk masuk ke dalam rumah dan siar di sekitar. Feri pulang setiap jam --- 3:30 pm, 4:30 pm dan sebagainya. Anda kemudiannya telah berjalan kembali ke perhentian bas dan kali ini menunggu bas tiba. Orang di sana umumnya mesra tetapi anda benar-benar mengetahui atau pandai pada bahasa korea. kembali ke pelabuhan. Di pelabuhan yang anda bayar untuk kembali ke tanah besar dan kemudian berjalan kaki jauh sekali lagi untuk bas berhenti untuk kembali ke lapangan terbang Incheon di mana anda perlu untuk memindahkan shuttle bus lapangan terbang (percuma). Cadangan adalah bahawa anda datang awal kerana apa yang benar-benar mengambil masa menunggu pengangkutan untuk datang dan menjemput anda ke tempat yang anda mahu pergi.



Kalau korang perasan rumah ni ngak pernah digunakan dalam drama Hello! My Lady lakonan Lee da hae, Lee ji hoon, Yoon mi-soo n Ha suk jin. Xingat episode bape tapi part waktu atuk si dong gyu suruh diaorg pergi satu tempat dengan alasan kerja padahal semua telah dirancang. atuk dia nak satukan dia dengan su-ha coz si su-ha adalah cik muda hwa anh dang tapi mase tu dia hanya guna ruang bawah untuk babak dirumah tu. Itu pun guna bahagian ruang tamu n de sikit kawasan dapur dan yg lain dikunci. aduh! kalo cite sampai sok pun xhabis so kalau xingat tengok ler balik cite tu hahaha...~


0 comments:

Catat Ulasan