? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 26 Julai 2011

SCanDaL sAnA sInI dEnGaN Yong Ha dan Jaeshin hehehe...

Epal..Epal...Nyum..Nyum..Makanlah Epal





Muaahhh....Lucky Epal. Kalau nak dapat bibir yang cantik macam saya makanlah Epal gerenti

jadi macam saya punya bibir




Wah! siape tu? Kenapa jantung aku duB..daB...duB..daB





Siapa nama dia?? duduk kat mana?? alamat?? Nak post surat ni camne??Macam pernah jumpa tapi dimana ye???




Control Macho




Imbas kembali



Eh! sape plak yang tido kat sini ni?. Encik bangun takleh tido kat sini.







Tapi encik ni hensem lar




Yeke? tipu lah *Malu2 kucing*






Awak tipu saya xpercaya.



Xkan la orang cam saya ni boleh dikategorikan hensem








Betul ni kalau ianya keluar dari mulut saya kamu boleh percayakan saya

macam kalau saya cakap saya suka awak....




Sekarang ni saya nak tanya awak pula






macam mana pendapat kamu tentang saya?? lembut xtangan saya?? Pakai SAFI curi

pemilik blog ni punya habis 3botol tangan saya je...






Awak rasa macam mana?? Lembut x??




Betul la lembut cu rase lembutkan??




Xpe cu pengan tangan kita lagi sekali. Lembut~







Ya! Kau jela buat penilaian mamat ni dah buat gile asyik cakap pasal tangan dia

lembut...~ lembut...~ AH! MICHIGETDA~






Tangan aku memang lembut dan aku juga comel dan hensemkan??

Xcaya ke?? BETUL...BETUL LAR~







Aku rasa ya...tangan dia memang lembut, comel n hensem jugak



Tapi yang geram 2 kenapa kau marah n lepas geram kat aku??





Aku rasa dia jelez kat aku ni...

macam mana lar rupa aku kalau dizaman akan datang???



Zaman sekarang aku seperti ini





Mesti tetap kiut n hensemkan??






Me ...^_^ Yongha @ Song Joong ki































































Jadi macam mana??








Dah buat keputusan lom??




Yongha : Aku comel dan hensemkan. Tangan aku lembut bak suterakan??


Jaeshin : Ketepi jangan ganggu aku


Yongha : Ala mengaku jela yang kau pun rasa yang sama cam aku rasa hahaha~



Aku tahu hati kau Jaeshin






Apa pun biarlah ia menjadi rahsia. Biarlah hanya aku yang mengetahui apa yang

aku rasa tentang kamu...selebihnya tinggalkan pada pengkomen kita

Hah~ Cu Komen sikit...banyak pun xpe...~





0 comments:

Catat Ulasan