? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 16 Julai 2011

MY FIRST KOREAN DRAMA - WINTER SONATA PART 1

Korang Pernah tengok Winter sonata x? Winter Sonata adalah cite drama pertama yang ditayangkan di MALAYSIA. Cite uat kt nangis tol la. First drama yang buat kita jatuh cinte dgn drama korea n all about korea. X kisahlah drama, film, pelakon, penyanyi, lagu2nya ,negara korea itu sendiri n bahasanya DAEBAK~

Winter Sonata atau dalam bahasa koreanya "Gyeodul Yeonga" telah di produced by Han Yunseok yang mana juga telah mengproduced Autumn in my heart. Kira orang yg same ler.
Tu yang dua2 cite baguz n buat orang meleleh je TT.TT...

SINOPSIS :

Jeong Yu-jin, Geng Jun-menyanyikan, Kim Sang-hyeok dan Oh Chae-Rin rakan sekelas sekolah menengah dari sebuah bandar kecil di luar Seoul. Jun-menyanyikan dan Yu-jin menjadi mencintai benar pertama masing-masing. Malangnya, Jun-menyanyikan kononnya terbunuh adalah satu kemalangan kereta. Flash akan datang, 10 tahun kemudian, Yu-jin interior designer dan romantis yang terlibat dengan rakan sekelas sekolah menengah, Sang-hyeok. Syarikat Yu-jin baru-baru ini telah menandatangani kontrak untuk bekerja di tempat peranginan ski. Syarikat yang mengetuai projek pembentukan semula resort yang diuruskan oleh cinta pertama Yu-jin, yang telah dikatakan meninggal dunia dalam kemalangan kereta 10 tahun yang lalu. Yu-jin tidak boleh percaya matanya apabila dia menghadiri mesyuarat perniagaan dengan cinta pertama. Dia lebih mengejutkan untuk mengetahui lelaki yang kini dikenali sebagai Lee Min-hyeong tidak ingat dia. Yu-jin, yang tidak pernah benar-benar mendapat lebih cinta pertama benar, keliru di antara manusia yang kelihatan begitu banyak seperti Jun-menyanyikan dan teman lelaki sekarang, Sang-hyeok. Ingin hidup di masa lalu, Yu-jin ke selalunya bercakap dengan Min-hyeong tentang cinta pertama dan masa yang indah bahawa mereka telah bersama-sama. Min-hyeong sedang berdating dgn Chae-Rin pada bila masa dia bertemu dgn Yu-jin, tetapi memutuskan untuk berpisah dgn dia kerana dia mendapati dirinya jatuh cinta dengan Yu-jin.

Antara tempat drama tu ialah :-

Nami island , chooncheon station, cafe cheoeum, Weastern-style restaurant "Chalet" , Weastern-style restaurant at Dragon park, Choongang High school, Seoul Plaza Hotel, hotel lobby/lounge, Path between Yongpyong condo, dragon bar, dragon plaza cafeteria, Oedo island, gondola n banyak lagi...

See Part 2 for WINTER LOCATION PIC.....~

0 comments:

Catat Ulasan