? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 16 Julai 2011

AUTUMN IN MY HEART MEMORY PART 1

After demam drama WINTER SONATA kita dilanda demam kedua drama KOREA di Malaysia yg tercinta ni coz Autumn in my heart atau dalam koreanya "GAEUL DONGHWA"Producer yang sama seperti WINTER SONATA ternyata dia masih menyajikan drama yg sungguh DAEBAK~ Awesome Weiiiiii...~ ^-^~

Para pelakon pun sungguh berbakat n feel 2 sampai ke hati. GOOD ACTING Song Seung hoon, Won bin n Song hye gyo. LOVE THEM....


SINOPSIS : -


Cerita ini bermula dengan kanak-kanak kecil, Yoon Joon-Seo sengaja menyebabkan suis kakak dan satu lagi bayi apabila dia jatuh kad nama pada kedua-dua bayi buaian di bilik bayi hospital. Seorang jururawat yang datang meletakkan mereka kembali salah. Cerita ini kemudian terus dengan tahun-tahun remaja kedua-dua watak utama: Yoon Joon-Seo (Choi Woo Hyuk) dan Yoon Eun-Seo (Moon Geun Young). Mereka adalah anak-anak profesor yang kaya dan percaya bahawa mereka adalah biologi abang dan kakak sehingga Eun-Seo dilanggar oleh sebuah trak dan memerlukan pemindahan darah. Pada mulanya, Eun-Seo adalah sangat popular di sekolah manakala saingan Choi Shin-Ae (Lee Ae Jung), pintar tetapi tidak mendapat perhatian yang dia inginkan daripada guru dan rakan sekelas mereka. Kemudian, keadaan mereka diterbalikkan apabila suis ditemui.


Selepas ujian darah dijalankan oleh doktor pada Encik dan Puan Yoon untuk pemindahan Eun-Seo, Yoons mengetahui bahawa Eun-Seo dimiliki oleh Puan Choi, Shin-Ae adalah anak perempuan biologi Yoon. Pada mulanya, hanya ibu bapa dan saudara tahu tentang perkara ini, tetapi akhirnya, Shin-Ae menemui kebenaran selepas dia masuk ke dalam perdebatan sengit dengan ibunya bukan biologi lebih teddy bear dia yang diterima dari bapa biologi. Eun-Seo hanya menemui kebenaran selepas Shin-Ae mahu ibu bapa biologi untuk membawanya. Akhirnya, dua orang anak perempuan yang telah dikembalikan kepada ibu bapa yang sah. Shin-Ae bergerak dengan keluarga Yoon dan Eun-Seo pergi ke hidup dengan Puan Choi (bapa kandung beliau mati) yang mengendalikan restoran kecil yang hidup dalam kemiskinan.


Tahun berlalu, dan dalam tempoh itu, keluarga Yoon pergi ke Amerika Syarikat, di mana Joon-Seo (Song Seung Heon) kembali ke Korea Selatan sebagai artis yang berjaya. Beliau kembali ke bandar, dia menetap di, di mana beliau bertemu dengan kawan lama, Han Tae-Seok (Won Bin), yang menginap di hotel di mana Eun-Seo (Song Hye Kyo) bekerja sebagai penyambut tetamu telefon. Tae-Seok (yang tidak tahu tentang saudara keseluruhan dan mixup kakak yang berlaku sebelum ini) jatuh cinta dengan Eun-Seo dan bermain permainan dengan sehingga beliau dipecat daripada tugasnya. Satu hari Eun-Seo melihat Joon-Seo dan mengikuti dia ke pantai di mana beliau dengan Yoo-Mi (tunang dia) dan Tae-Seok dan kedua-dua "adik-beradik" akhirnya bertemu selepas sepuluh tahun.


Eun-Seo dan Joon-Seo berpura-pura mempunyai hubungan adik-beradik di hadapan yang lain, tetapi mereka bertemu satu sama lain secara diam-diam dan menjadi didalam percintaan, walaupun dia selalu merujuk kepada beliau sebagai "saudara." Shin-Ae (Han Chae Young) mendapat tahu mengenai hubungan mereka dan mendedahkan dua selepas dia menemui sepucuk surat cinta Eun-Seo telah menulis kepada Joon-Seo. Kedua-dua mereka membuat keputusan untuk tinggal bersama-sama, tetapi tidak lama lagi terpaksa selain lagi kerana ibu bapa mereka terhadap kesatuan itu, Yoo-Mi menyakitkan dirinya dan mengancam bunuh diri ke Joon-Seo.


Sebagai sebuah perjuangan antara Joon-Seo dan Tae-Seok yang tumbuh cinta mereka untuk Eun-Seo, dia mendapati dia telah leukemia. Dia tidak memberitahu sesiapa sehingga Tae seok menjumpai ubat dan mengetahui ubat apakah itu dan Tae-Seok talah menawarkan untuk membayar untuk rawatan beliau. Keadaan menjadi bertambah buruk, Tae sok terpaksa memberi tahu keluarga Eun seo dan yang lain cuba mencari jalan keluar. Apabila ia adalah jelas bahawa tiada harapan, Joon-Seo mendapatkan eun seo supaya dia boleh menghabiskan hari-hari terakhir dengan dia. Pada ketika ini, Yoo-Mi akhirnya meninggalkan Tae seok. Mereka pergi pantai dan mengahabiskan masa mereka dengan kenangan yang ada Joon seo mengendong eun seo dan ketika itulah eun seo menghembuskan nafas terakhir

0 comments:

Catat Ulasan