? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 30 November 2013

I"M SORRY LUHAN I THINK I LIKE HIM BUT STILL LOVE YOU (COMPLICATED)

Arghhh!!! rasa macam nak meletop. Ni semua pasal EXO!! EXO!! EXO!!! hahaha...My biased is LUHAN FOREVER tapi tak semestinya saya tak suka member EXO yang lain. Tak kisah ler EXO-M ke EXO K ker. Semua kita suka dan sayang huhuhuhu...tapi semenjak dua menjak ni hati kita ni dah makin suka kat Xiumin hahaha...Mianhae LUHAN still love you~

Walau biased i Luhan tapi sayang member lain jugak.Dulu bengang bila dengar orang cakap Xiumin ni xhensem ler apa ler macam2 orang cakap. GERAM betul tapi sejak nengok dia dalam MV GONE tu WOW!!! Hensemnya~ Terasa Bangga pulak kita hahaha...tetiba jer rasa macam tu tapi now lepas tengok cite yang EXO SHOWTIMES lagi mengiler kita. OMO!!!! KENAPA XIUMIN BOLEH BEGITU HANDSOME NAK MAMPOS hahaha...sorry terxcited~ LUHAN Mianhae You still My No 1 hahaha...Befor this memang sudah tahu pun Xiumin comel and handsome tapi kali ini Terserlah betul dia punya kehandseman dia kekeke...Baru korang tahu. bagi sesiapa yang kata Xiumin tu xhandsome tu mesti menyesal hahaha..tengok Handsome Xiumin kita ni hahaha.."KITA"??? Dengar dek LUHAN merajuk dia susah nak pujuk kang. Ye Luhan jangan risau I LOVE YOU hehehe...

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahh!! Tengok tu errrr... \\(^_^)// ... (x_x)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


XSABAR NAK TENGOK NEXT EPISODE EXO SHOWTIMES...~
Korang SEMUA dah TENGOK x??? Tengok ler BEST tau hehehe..

~KKUT~

Jumaat, 29 November 2013

NEW UPDATE - BOYS REPUBLIC SHOWCASE IN MALAYSIA PT 2

ASSALAMUALAIKUM
ANNYEONG HASEYO!!! CHINGU SEMUA

Sorry lambat sikit update busy sikit. Oh!!! i just nak remindkan kepada semua yang sesiapa yang dah ada ticket tu tolong bawa sekali "Boys Republic Mini album" masa hari Showcase nanti sebab selepas sahaja Showcase itu habis sesi autograph akan dijalankan.

Untuk pengetahuan korang "Boys Republic Mini Album" ada DUA VERSION. Satu "Malaysia Version" and "Import Version". Nak kenal mana yang Malaysia and mana import punya senang jer~ Yang Malaysia punya yang nipis jer album dia dan harga dia RM 39.90 dan kalau import dia punya album tebal dan harga dia RM 79.90.

Apa yang saya tahu dari Universal Music mereka kata untuk dapatkan autograph Boys Republic perlu bawa Mini Album Boys Republic Malaysia Version punya. So make sure pastikan album anda tu Malaysia Version atau import punya okay!!!!

Bagi yang masih tidak beli lagi. Jangan risau masa hari Showcase tu mereka akan buka booth dan jual Boys Republic Mini Album dan anda boleh dapatkan passes masuk ke Showcase. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BAGI YANG NAK JOINT BOWLING SESSION WITH BOYS REPUBLIC ADA DUA CARA :-

1) Stay tuned for MY-FM, call-in on bonus hour untuk menang.
2) Download C.Ringtone Boys Republic from various Telco (Celcom, Maxis, Digi )


BAGI YANG NAK JOINT KL HALF TOUR BERSAMA BOYS REPUBLIC :-

1)Boleh joint contest dari 8TV NITE LIVE on 2/11 (Midnight)~  (Jangan lupa tonton untuk menang okay)
2)Boleh joint contest dari HARIAN METRO start 28/11 - 01/12 (apa lagi cepat pergi beli Harian Metro)

 
~*KKUT*~

Isnin, 25 November 2013

NEW UPDATE - BOYS REPUBLIC SHOWCASE IN MALAYSIA PT 1

ASSALAMUALAIKUM

ANNYEONG HASEYO!!! CHINGU BLOGGER SEKALIAN


BAGI SESIAPA YANG INGIN MEMBELI MINI ALBUM BOYS REPUBLIC UNTUK DAPAT KAN 2 PASS MASUK KE SHOWCASE TERSEBUT ANDA BOLEH MULA MEMBELI DI SEMUA OUT-LATE YANG SEBELUM INI SAYA SENARAIKAN PADA POST YANG LEPAS MULAI HARI INI 25 NOV (ISNIN).JADI APA TUNGGU LAGI PERGI CEPAT BELI TAKUT HABIS STOCK PULAK HEHEHE....

BUKAN SENANG NAK DAPAT TICKET SHOWCASE DENGAN HANYA MEMBELI MINI ALBUM MEREKA SAHAJA SIAP DAPAT 2 PASS MASUK SHOWCASE PULAK TU. TAK PERLU RISAU HARGA MINI ALBUM ITU TIDAKLAH MAHAL MANA PUN. RASANYA ANDA SEMUA MAMPU NAK BELI HUWAHAHAHA...HARGA MINI ALBUM TU IALAH RM 39.90 SAHAJA DAN ANDA BOLEH DAPAT 2 PASS MASUK KE SHOWCASE DAN 1 POSTER BOYS REPUBLIC. 


SAYA DAH BELI TENGOK NI HUWAHAHAHA.... 
(ini saya beli dekat Ezy video shop kat KLCC.
Pastu shop tu siap bagi free 
"Rilakkuma iPhone 4G CASE Lagi")


Okay bagi yang tak tahu macam mana nak pergi ke Bentley Music Auditorium Mutiara Damasanra pada hari Showcase (Dec 8) tu jangan risau senang jer. Korang Naik train benti kat Station lrt Kelana Jaya dan ambik teksi atau bus dan suruh dorang hantar kat The Curve. Pastu dari The curve jalan depan sikit boleh nampak Building warna ungu. Ha!!! kat situ ler Bentley Music terletak...Pastu dah sampai boleh pergi tingkat 4 dekat situ ler Showcase itu berlangsung okay!!! Ada apa2 pertanyaan jangan malu dan sengan okay!!! So nanti kalau ada apa2 update terbaru lagi saya akan cuba kongsi dengan anda semua okay!!!

~*PPYONG*~

Sabtu, 23 November 2013

BOYS REPUBLICS IS COMING TO MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM~
ANNYEONG HASEYO!! CHINGU BLOGGER SEMUA


Saya saja jer nak kongsi berita DAEBAK bagi Malaysian "Royal Family" semua. Huhuhu....apa yang "Royal Family tu? " Kalau siapa yang xtahu itu nama fanclub bagi "Boys Republic". Untuk pengetahuan korang hari ini telah diumumkan tarikh bagi Boys Republic Showcase in MALAYSIA!!!!!! 

Nak tahu bila? Omo!! Omo!! dah nak dekat dah tau. Showcase itu akan diadakan pada tarikh 8 December 2013. Bertempat di Bentley Music Auditorium, Mutiara Damansara. Okay bagi siapa yang nak pergi mesti tertanya-tanya macam mana nak beli tiket untuk Showcase tukan? Untuk pengetahuan korang semua kita baru jer balik dari tempat jualan tersebut dan mereka beritahu yang stock ticket semua masih belum sampai lagi dan harga belum diketahui. Mereka akan dapat stock ticket dalam hari Isnin 25 Nov atau Selase 26 Nov. Jadi apa lagi "Royal Family" simpan duit untuk pergi showcase dorang ni. Untuk maklumat lanjut akan saya updatekan apabila stock tiket telah ada dan harganya sudah keluar.

Kita sudah tinggalkan no. phone kita dekat orang yang jual tu. Dia akan call saya bila stock tiket sampai ketangan mereka. Saya sudah book dulu untuk saya punya. Anda bagaimana??? Bagi sesiapa yang mungkin mahu pergi kalau sesiapa yang nak saya tolong belikan pun boleh. Jangan risau anda boleh bercayakan saya. Dah banyak kawan k-popper yang mintak kita belikan. Kalau ada konsert ke, showcase ke xkisah ler apa pun. Bagi kawan2 kat fb yang duduk jauh2 selalu mintak tolong kita belikan. Alhamdulillah mereka bercayakan saya dan ayah saya juga terkejut yang dorang semua percayakan saya sedangkan kami tak betul2 kenal pun. Hanya kenal dia Fb jer tapi saya pengang amanah orang dengan sebaik mungkin.Kalau buat jahat dunia boleh lepas tapi diakhirat tidak BETUL X???? I dah xcited ni hehehe...Hope dapat jumpa kamu semua kat sana...

Kalau kamu mahu beli sendiri nak dapatkan Pass masuk ke showcase tersebut hanya senang sahaja kamu perlu download caller ringtone boys republic dan jika download itu succes maknanya anda berjaya untuk dapat satu pass masuk ke showcase. Pada hari showcase anda hanya perlu tunjuk bukti yang kamu sudah download caller ringtone boys republic dengan menunjukkan mesej download yang dibuat itu "SUCCES". Senangkan???Tapi kalau mahu dapatkan 2 pass masuk ke showcase itu hanya perlu beli mini album Boys republic di Out-late yang menjual mini album tersebut dan anda semua akan dapat 2 pass masuk untuk Showcase "I READY" Boys Republic tapi bukan semua out-late ada tau. Ini dia tempat out-late yang tersenarai Speedy Midvalley, Leisure mall, Ikano, Movie magic, 1U, Sunway, Setia Alam, Pavillion, Bukit tinggi Jusco Klang dan Klcc. Info selebihnya saya akan update selepas saya dapatkan info terbaru untuk anda semua. kalau ada apa2 pertanyaan jangan malu tanya. OK!!! 

~*PPYONG*~

MY GROUP WILL DEBUT!!!! SOON~

Assalamualaikum~ 
Annyeonghaseyo!! selamat pagi semua

Ah!!! bosannya ~Kebosanan ni. Saja nak kongsi cite ni. Korang yang baca blog kita xtahu ingat lagi kita cakap pasal debut or not debut pada post yang lepas ke x? Akhirnya Uri Minz Sajangnim (CEO) sudah umumkan member group official yang ke-3 yang akan debut tidak lama lagi dan kita termasuk dalam senarai member yang akan debut. Hahaha...so happy tapi kami mempunyai masalah dalam pemilihan lagu debut kerana dalam group kami mempunyai 11 orang member. Oleh kerana tak ada idea kami ikut sahaja kata Minz Sajangnim untuk lagu debut kami. Group kami yang ramai jadi ofcourse ler masing2 dapat sikit je part nyanyi hehehe...Now i faham perasaan group yang membernya ramai. Tak apa ler sikit pun jadi ler. Lagi pun i ni kadang2 sibuk bebenar sampai xsempat nak bukak fb.Pastu bila plak nak buat recording ni kalau dah sibuk dengan kerja? Risau jugak sebab kita dipilih sebagai "LEADER" jadi kita kena sentiasa berhubung dengan CEO dan remind semua member untuk hantar Voice record dorang.Tanggungjawab sebagai ketua ni terasa berat plak huhuhu....

Pemilihan nama kumpulan dibuat sangat singkat jadi kami agak kebuntuan  nak pilih nama group apa. Oleh kerana kami akan debut tidak lama lagi dan juga terpaksa buat recording secepat mungkin, nak kene tangkap gambar lagi untuk kami punya group poster, CEO akan buat teaser lagi dan banyak lagi...(Wah!!! Macam realkan?). Cian ngak dengan Minz Sajangnim sebab nak kene tumpu pada trainee dan debut kitaorang.
 
Okay memandangkan budget xberapa nak ada dan kesuntukkan masa kita just gunakan cara ini untuk record suara untuk lagu debut kami.

 



LAGU DEBUT  KAMI YANG DICADANGKAN 
OLEH MINZ SAJANGNIM (CEO)

A-PINK - HUSH
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

baekhyun gif photo: Baekhyun I love you tumblr_inline_mlb204DdzH1qz4rgp_zps81f2b9d0.gif

Thanks for reading
~*PPYONG*~

Rabu, 20 November 2013

LET'S PARTY WITH BOYS REPUBLIC ON YOUR OWN DREAM PARTY

SIAPA MINAT BOYS REPUBLIC? 
Ingin berjumpa dengan mereka?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jadi untuk menjadikan ianya realiti perkara yang anda perlu buat ialah vote untuk party idaman anda dan juga vote untuk boys republic juga untuk U.O.X party 2013 (http://www.xpax.com.my/uox2013_voting) Pilih party idaman anda dan juga vote "Boys Republic" jika anda ingin berparty dengan mereka dan jangan lupa untuk vote tiap2 hari hahaha....

Apa?? Ada yang tak brape kenal "Boys Republic". Masih tidak terlambat mungkin party ini boleh menjadi titik bermulaan untuk mengenali mereka dengan lebih rapat....
 ****************************************

DOK VOTE TU!!! LEPAS TU MOH LAYAN PERFORMANCE
DORANG huhuhu....I'm so xcited~ Hope dapat ler jumpa dan
habiskan masa dengan Dorang ni hehehehe......Vote everyday


OH!!! yer Vote2 jugak jangan lupa Register untuk joint PARTY ni. kalau xmacam mana dorang nak hantar invitation dekat korang. Untung2 dapat pass percuma untuk party ni. Just keep Vote everyday and be alert kot2 kalau dorang ada hantar Invitation kat e-mail korang. Oh!!! yer party ini dia kata 18 tahun keatas
huhuhu...tak tahu ler kat terma and syaratnya tulis mesti 18 tahun keatas xtahu huhuhu....Sometimes jadi orang dewasa ini bagus jugak huhuhu....(hahaha...dewasa? Nama jer dah besar tapi perangai macam kanak2 rebina hahaha...)


THE END

Isnin, 11 November 2013

MY DAY AT SM TOWN EVENT HALL AT "ISETAN KLCC"

Annyeonghaseyo!!!

wah!! kepenatan masih terasa lagi tapi walau macam mana pun saya sangat happy pasal dapat pergi tengok barang2 official dari SM kat isetan sabtu. Dah pergi dah hari tu tapi just window shopping jer tengok2. Masa hari tu duit xbawak banyak. Semalam baru pergi lagi sekali. Dah nak dekat tarikh tutup kedai dah 13 nov ni last baru kita nak pergi lagi. Aduh!!! kesibukkan yang melanda sehingga xsempat nak pergi mana2.Ingatkan nak beli EXO punya barang peh!!! banyak dah habis yang tinggal banyaknya TVXQ, SUPER JUNIOR,SHINEE, SNSD and F(X) ada ler sikit...EXO punya banyak yang habis. Yang ada kita nampak EXO punya masih ada Bola keranjang ada cop exo, Jengga (betul ke kita eja ni hahaha), Seluar pendek kembang EXO hahaha...bekas apa ntah kebenda ntah tapi ada logo exo, pastu ada satu tu memang kita tak tahu apa benda fungsi dia tapi nampak nice huhuhu...tapi harga cekik darah hahaha...biasa ler official ler katakan hehehe..pastu selipar EXO...

Tujuaan memang nak beli EXO jer tapi banyak dah habis *guling2 atas katil LUHAN* nak buat macam mana...3 jam kita kat situ jer dok pikir nak beli apa ni barang exo banyak dah habis. Akhirnya tangkap gambar je ler itu pun okay per..harga mahalnye tapi ada duit kita xkisah. HuHuhu..tapi kene beli benda yang berfungsi jangan ntah merapu2 jer kang kene marah dek Eomma n appa kita kang beli ntah hape2 harga YA!! ALLAH sabar je ler budak ni hehehe...

Kalau barang boleh diguna dan bermanfaat macam baju, seluar, selipar ke apa ke okay ler boleh gunakan? Ah!! someting like that ler. Tu yang pening fikir nak beli apa EXO punya barang ni...Bagi yang siapa belum pergi cepat ler pergi. Oh!!! ini ada sikit gambar yang sempat kita Snap~    
















Ada banyak lagi tapi ini jer sempat tangkap gambar hehehe....
memandangkan tujuan utama nak beli barang EXO  tapi banyak 
dah habis plak so sedih huhuhu....xpe ler xde rezeki nak beli yang 
lain  Cuma dapat beli SELIPAR EXO jer....



(Harga pun ikut No EXO RM 88.00 hehehe...)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LAST TANGKAP GAMBAR DENGAN
POSTER LUHAN SEBELUM BALIK hahaha...
RASA MACAM DALAM PELUKAN LUHAN JER hahaha...
*Tampar diri sendiri hehehe...adoi!!!*


LULU LULU LULU



~*PPYONG*~

Jumaat, 8 November 2013

MR MR COMEBACK WITH NEW MUSIC VIDEO + SPECIAL FROM KOREA FOR MR. MR. FANS (MISO)





Hi!!! Today is Mr. Mr Comeback WOW!!! I really Love all the song and one of the track is Do you feel me now you can watch in FULL Music Video NOW!!! after being tease and you must be waiting also to see the new member of Mr.Mr. Right?? Let's enjoy the MV.....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Who is Mr.Mr. Fans here (MISO)? I bring you special from KOREA...Before this My friend had met them in korea and IMPORTANT if you watch this VIDEO, watch ONLY here. Never ever take it and put in another blog or any other WEBSITE.This is serious and i'm not joking.This Video are taking secretly by my friend phone. They actually don't allow us took a video that's why my friend put it down but you still can hear the SONG just for ALL fans Mr.Mr who can't joint to met them. We bring you a video that my friend took on 6 NOV~ HOPE ENJOY (P/S : Sorry for grammatical error hehehe...OH!!! MY ENGLISH)


ONE OF SONG FROM MR. MR. COMEBACK ALBUM 

WARNING NO COPY CAT!!!!!!!



Cr Video : Anya Baharuddin
Share By : Hanisweetgirl


~*PPYONG*~

Khamis, 7 November 2013

DEBUT OR NOT DEBUT + NEW SONG MC WEEK 9 VOTING START


ANNYEONGHASEYO!!!


Hehehe...mesti korang pelikkan apa yang debut xdebut ni?
Apa pulak MC WEEK 9 tu???

Kalau korang siapa yang belum tahu actually ini sebahagian dari project MC Entertainment (Music Collaboration Entertainment). Group dalam Facebook yang dicipta untuk peminat2 Korea yang ingin menunjukkan bakat menyanyi dalam bahasa korea hehehe...Memang best tau masuk group ni. Pengasas Group ini kitaorang  panggil dia Minz Sajangnim. Peh!! yang best tu memang sajangnim kami ni memang layan kami semua macam in the real life of Entertainment company. Ada trainees and official group. Debut and comeback just like real artist...Ada rule yang perlu dipatuhi tapi xyah risau sajangnim really friendly and supporting. Kalau korang nak tahu Minz Sajangnim ni actually seoarang DOKTOR tapi peh!!! memang bebakat betul. She also always joint us menyanyi. Dia pandai menyanyi, rap pun daebak dan pandai editing video and voice kitaorang hahahaha...kalau tengok alatan mengedit dan recording yang dimiliki sajangnim kami wooo~ Macam professional punya editing/recording studio tau. Mewah/mahal/berjenama betul ler. Terkejut ngak bile first time Sajangnim tunjuk kat kitaorang  hehehe...Sajangnim JJANG!!!

Okay sekarang ni baru habis MC WEEK 8. Baru jer tadi Minz Sajangnim postkan lagu MC WEEK 8 untuk lagu 4 minutes - what's your name and i'm still trainee. My Collab Name/Stage name is "Hanee" and in what's your name ini saya ada ambik bahagian. Saya nyanyi PART "GAYOON". Sekarang ni Sajangnim dan Member Official group akan buat penilaian untuk 16 trainee yang tercalon dalam senarai pemilihan untuk OFFICIAL GROUP yang Ke-3 dan sekaligus akan DEBUT.

Wah!! Berdebar giler. rupanya macam ni ler perasaan trainee kat Company yang sebenar menunggu untuk debut huhuhu...Setakat ini Our MC Entertainment dah de 2 official group yang diberi nama J.ANNA dan 7VS (7 versus STYLE). Kita ada tersenarai dalam calon pemilihan tapi tak pasti akan terpilih untuk debut untuk next official group atau tak. Sabtu ini penentuannya siapa yang akan debut untuk group ke 3 dan juga akan diberi part masing2 seperti main vokal, sub-vocal,rapper dll....Wah!! nak pikir nama group lagi. Apa agaknya nama official group yang ke-3 ni ekk...hahaha..xcited dan sangat berdebar....

Oh!! pada hari sabtu juga Minz Sajangnim akan umumkan lagu collab baru untuk MC WEEK 9 dan Voting sudah bermula. Antara lagu yang tercalon ialah


T-ARA - NO 9

SNSD - MY OH MY

SNSD - GALAXY SUPERNOVA  

BANGTAN BOYS - N.O

EXO - DON'T GO

ZE:A - GHOST OF THE WIND

NINE MUSE - GUN

2NE1 - LONELY

B2ST - ON RAINY DAYS

MISS A - HUSH

TEEN TOP - MISS RIGHT

ZE:A STEP BY STEP


Minz Sajangnim hanya akan memilih 4 lagu yang mendapat vote yang tertinggi dan akan membukanya untuk semua trainee untuk memilih lagu dan part yang mereka inginkan. Ia berdasarkan siapa cepat dia dapat. Siapa yang dapat dulu part untuk satu lagu tu dia haruslah bertanggungjawab. Setiap yang mengambil bahagian akan diberi masa untuk merakam suara dan mesti hantar recording suara anda kepada Sajangnim sebelum tarikh tutup penghantaran. Lagi awal lagi bagus...hahaha berdebar DEBUT OR NOT DEBUT (o_O)???


Oh!! yer sebelum Pengumuman DEBUT and Next Collab 
Ini dia 4 minutes - What's your name? Please Sila beri 
komen but jangan guna perkataan tak elok. No rude 
comment okay!!! Don't be NOTI   





~*PPYONG*~