? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 29 November 2013

NEW UPDATE - BOYS REPUBLIC SHOWCASE IN MALAYSIA PT 2

ASSALAMUALAIKUM
ANNYEONG HASEYO!!! CHINGU SEMUA

Sorry lambat sikit update busy sikit. Oh!!! i just nak remindkan kepada semua yang sesiapa yang dah ada ticket tu tolong bawa sekali "Boys Republic Mini album" masa hari Showcase nanti sebab selepas sahaja Showcase itu habis sesi autograph akan dijalankan.

Untuk pengetahuan korang "Boys Republic Mini Album" ada DUA VERSION. Satu "Malaysia Version" and "Import Version". Nak kenal mana yang Malaysia and mana import punya senang jer~ Yang Malaysia punya yang nipis jer album dia dan harga dia RM 39.90 dan kalau import dia punya album tebal dan harga dia RM 79.90.

Apa yang saya tahu dari Universal Music mereka kata untuk dapatkan autograph Boys Republic perlu bawa Mini Album Boys Republic Malaysia Version punya. So make sure pastikan album anda tu Malaysia Version atau import punya okay!!!!

Bagi yang masih tidak beli lagi. Jangan risau masa hari Showcase tu mereka akan buka booth dan jual Boys Republic Mini Album dan anda boleh dapatkan passes masuk ke Showcase. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BAGI YANG NAK JOINT BOWLING SESSION WITH BOYS REPUBLIC ADA DUA CARA :-

1) Stay tuned for MY-FM, call-in on bonus hour untuk menang.
2) Download C.Ringtone Boys Republic from various Telco (Celcom, Maxis, Digi )


BAGI YANG NAK JOINT KL HALF TOUR BERSAMA BOYS REPUBLIC :-

1)Boleh joint contest dari 8TV NITE LIVE on 2/11 (Midnight)~  (Jangan lupa tonton untuk menang okay)
2)Boleh joint contest dari HARIAN METRO start 28/11 - 01/12 (apa lagi cepat pergi beli Harian Metro)

 
~*KKUT*~

0 comments:

Catat Ulasan