? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Khamis, 7 November 2013

DEBUT OR NOT DEBUT + NEW SONG MC WEEK 9 VOTING START


ANNYEONGHASEYO!!!


Hehehe...mesti korang pelikkan apa yang debut xdebut ni?
Apa pulak MC WEEK 9 tu???

Kalau korang siapa yang belum tahu actually ini sebahagian dari project MC Entertainment (Music Collaboration Entertainment). Group dalam Facebook yang dicipta untuk peminat2 Korea yang ingin menunjukkan bakat menyanyi dalam bahasa korea hehehe...Memang best tau masuk group ni. Pengasas Group ini kitaorang  panggil dia Minz Sajangnim. Peh!! yang best tu memang sajangnim kami ni memang layan kami semua macam in the real life of Entertainment company. Ada trainees and official group. Debut and comeback just like real artist...Ada rule yang perlu dipatuhi tapi xyah risau sajangnim really friendly and supporting. Kalau korang nak tahu Minz Sajangnim ni actually seoarang DOKTOR tapi peh!!! memang bebakat betul. She also always joint us menyanyi. Dia pandai menyanyi, rap pun daebak dan pandai editing video and voice kitaorang hahahaha...kalau tengok alatan mengedit dan recording yang dimiliki sajangnim kami wooo~ Macam professional punya editing/recording studio tau. Mewah/mahal/berjenama betul ler. Terkejut ngak bile first time Sajangnim tunjuk kat kitaorang  hehehe...Sajangnim JJANG!!!

Okay sekarang ni baru habis MC WEEK 8. Baru jer tadi Minz Sajangnim postkan lagu MC WEEK 8 untuk lagu 4 minutes - what's your name and i'm still trainee. My Collab Name/Stage name is "Hanee" and in what's your name ini saya ada ambik bahagian. Saya nyanyi PART "GAYOON". Sekarang ni Sajangnim dan Member Official group akan buat penilaian untuk 16 trainee yang tercalon dalam senarai pemilihan untuk OFFICIAL GROUP yang Ke-3 dan sekaligus akan DEBUT.

Wah!! Berdebar giler. rupanya macam ni ler perasaan trainee kat Company yang sebenar menunggu untuk debut huhuhu...Setakat ini Our MC Entertainment dah de 2 official group yang diberi nama J.ANNA dan 7VS (7 versus STYLE). Kita ada tersenarai dalam calon pemilihan tapi tak pasti akan terpilih untuk debut untuk next official group atau tak. Sabtu ini penentuannya siapa yang akan debut untuk group ke 3 dan juga akan diberi part masing2 seperti main vokal, sub-vocal,rapper dll....Wah!! nak pikir nama group lagi. Apa agaknya nama official group yang ke-3 ni ekk...hahaha..xcited dan sangat berdebar....

Oh!! pada hari sabtu juga Minz Sajangnim akan umumkan lagu collab baru untuk MC WEEK 9 dan Voting sudah bermula. Antara lagu yang tercalon ialah


T-ARA - NO 9

SNSD - MY OH MY

SNSD - GALAXY SUPERNOVA  

BANGTAN BOYS - N.O

EXO - DON'T GO

ZE:A - GHOST OF THE WIND

NINE MUSE - GUN

2NE1 - LONELY

B2ST - ON RAINY DAYS

MISS A - HUSH

TEEN TOP - MISS RIGHT

ZE:A STEP BY STEP


Minz Sajangnim hanya akan memilih 4 lagu yang mendapat vote yang tertinggi dan akan membukanya untuk semua trainee untuk memilih lagu dan part yang mereka inginkan. Ia berdasarkan siapa cepat dia dapat. Siapa yang dapat dulu part untuk satu lagu tu dia haruslah bertanggungjawab. Setiap yang mengambil bahagian akan diberi masa untuk merakam suara dan mesti hantar recording suara anda kepada Sajangnim sebelum tarikh tutup penghantaran. Lagi awal lagi bagus...hahaha berdebar DEBUT OR NOT DEBUT (o_O)???


Oh!! yer sebelum Pengumuman DEBUT and Next Collab 
Ini dia 4 minutes - What's your name? Please Sila beri 
komen but jangan guna perkataan tak elok. No rude 
comment okay!!! Don't be NOTI   





~*PPYONG*~


0 comments:

Catat Ulasan