? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 23 November 2013

BOYS REPUBLICS IS COMING TO MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM~
ANNYEONG HASEYO!! CHINGU BLOGGER SEMUA


Saya saja jer nak kongsi berita DAEBAK bagi Malaysian "Royal Family" semua. Huhuhu....apa yang "Royal Family tu? " Kalau siapa yang xtahu itu nama fanclub bagi "Boys Republic". Untuk pengetahuan korang hari ini telah diumumkan tarikh bagi Boys Republic Showcase in MALAYSIA!!!!!! 

Nak tahu bila? Omo!! Omo!! dah nak dekat dah tau. Showcase itu akan diadakan pada tarikh 8 December 2013. Bertempat di Bentley Music Auditorium, Mutiara Damansara. Okay bagi siapa yang nak pergi mesti tertanya-tanya macam mana nak beli tiket untuk Showcase tukan? Untuk pengetahuan korang semua kita baru jer balik dari tempat jualan tersebut dan mereka beritahu yang stock ticket semua masih belum sampai lagi dan harga belum diketahui. Mereka akan dapat stock ticket dalam hari Isnin 25 Nov atau Selase 26 Nov. Jadi apa lagi "Royal Family" simpan duit untuk pergi showcase dorang ni. Untuk maklumat lanjut akan saya updatekan apabila stock tiket telah ada dan harganya sudah keluar.

Kita sudah tinggalkan no. phone kita dekat orang yang jual tu. Dia akan call saya bila stock tiket sampai ketangan mereka. Saya sudah book dulu untuk saya punya. Anda bagaimana??? Bagi sesiapa yang mungkin mahu pergi kalau sesiapa yang nak saya tolong belikan pun boleh. Jangan risau anda boleh bercayakan saya. Dah banyak kawan k-popper yang mintak kita belikan. Kalau ada konsert ke, showcase ke xkisah ler apa pun. Bagi kawan2 kat fb yang duduk jauh2 selalu mintak tolong kita belikan. Alhamdulillah mereka bercayakan saya dan ayah saya juga terkejut yang dorang semua percayakan saya sedangkan kami tak betul2 kenal pun. Hanya kenal dia Fb jer tapi saya pengang amanah orang dengan sebaik mungkin.Kalau buat jahat dunia boleh lepas tapi diakhirat tidak BETUL X???? I dah xcited ni hehehe...Hope dapat jumpa kamu semua kat sana...

Kalau kamu mahu beli sendiri nak dapatkan Pass masuk ke showcase tersebut hanya senang sahaja kamu perlu download caller ringtone boys republic dan jika download itu succes maknanya anda berjaya untuk dapat satu pass masuk ke showcase. Pada hari showcase anda hanya perlu tunjuk bukti yang kamu sudah download caller ringtone boys republic dengan menunjukkan mesej download yang dibuat itu "SUCCES". Senangkan???Tapi kalau mahu dapatkan 2 pass masuk ke showcase itu hanya perlu beli mini album Boys republic di Out-late yang menjual mini album tersebut dan anda semua akan dapat 2 pass masuk untuk Showcase "I READY" Boys Republic tapi bukan semua out-late ada tau. Ini dia tempat out-late yang tersenarai Speedy Midvalley, Leisure mall, Ikano, Movie magic, 1U, Sunway, Setia Alam, Pavillion, Bukit tinggi Jusco Klang dan Klcc. Info selebihnya saya akan update selepas saya dapatkan info terbaru untuk anda semua. kalau ada apa2 pertanyaan jangan malu tanya. OK!!! 

~*PPYONG*~

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

Hai! ^^ saya pun baru dapatkan pass showcase tu semalam ^^

Unknown berkata...

hai.. nak tanya macam mana nak download caller ringtone maxis ?? sbb saya gune number maxis..

Unknown berkata...

hai.. sorry kalau byk tnya. nak tnya kalau awak tolong beli kn tiket berapa harga tiket tu ?

Honey Pie berkata...

Ainnur : Good hehehe....You beli yang mana sebab dia ada dua version tau. Malaysian Version and import version? Yang Malaysian version tu yang harga dia RM 39.90 dan yang import 79.90...

ainie moise : Harga dia cuma RM 39.90

Catat Ulasan