? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 23 November 2013

MY GROUP WILL DEBUT!!!! SOON~

Assalamualaikum~ 
Annyeonghaseyo!! selamat pagi semua

Ah!!! bosannya ~Kebosanan ni. Saja nak kongsi cite ni. Korang yang baca blog kita xtahu ingat lagi kita cakap pasal debut or not debut pada post yang lepas ke x? Akhirnya Uri Minz Sajangnim (CEO) sudah umumkan member group official yang ke-3 yang akan debut tidak lama lagi dan kita termasuk dalam senarai member yang akan debut. Hahaha...so happy tapi kami mempunyai masalah dalam pemilihan lagu debut kerana dalam group kami mempunyai 11 orang member. Oleh kerana tak ada idea kami ikut sahaja kata Minz Sajangnim untuk lagu debut kami. Group kami yang ramai jadi ofcourse ler masing2 dapat sikit je part nyanyi hehehe...Now i faham perasaan group yang membernya ramai. Tak apa ler sikit pun jadi ler. Lagi pun i ni kadang2 sibuk bebenar sampai xsempat nak bukak fb.Pastu bila plak nak buat recording ni kalau dah sibuk dengan kerja? Risau jugak sebab kita dipilih sebagai "LEADER" jadi kita kena sentiasa berhubung dengan CEO dan remind semua member untuk hantar Voice record dorang.Tanggungjawab sebagai ketua ni terasa berat plak huhuhu....

Pemilihan nama kumpulan dibuat sangat singkat jadi kami agak kebuntuan  nak pilih nama group apa. Oleh kerana kami akan debut tidak lama lagi dan juga terpaksa buat recording secepat mungkin, nak kene tangkap gambar lagi untuk kami punya group poster, CEO akan buat teaser lagi dan banyak lagi...(Wah!!! Macam realkan?). Cian ngak dengan Minz Sajangnim sebab nak kene tumpu pada trainee dan debut kitaorang.
 
Okay memandangkan budget xberapa nak ada dan kesuntukkan masa kita just gunakan cara ini untuk record suara untuk lagu debut kami.

 



LAGU DEBUT  KAMI YANG DICADANGKAN 
OLEH MINZ SAJANGNIM (CEO)

A-PINK - HUSH
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

baekhyun gif photo: Baekhyun I love you tumblr_inline_mlb204DdzH1qz4rgp_zps81f2b9d0.gif

Thanks for reading
~*PPYONG*~

0 comments:

Catat Ulasan