? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 21 September 2012

KEDUTAAN AMERIKA SYARIKAT KL, MALAYSIA PADA HARI JUMAAT 21/9/2012

Kedutaan Amerika Syarikat @ Jalan Tun Razak
(kedutaan amerika syarikat - contoh gambar)



Ok!! pe yang i nak kongsi ni ialah pasal kedutaan Amerika Syarikat. Kenapa dengan kedutaan tu?? Kita ada dengar dari ayah kita pada hari ini selepas SOLAT JUMAAT semua orang yang beragama islam akan berkumpul di Kedutaan tersebut untuk adakan perhimpunan Mengenai Hal Sebuah Film xsilap dari Amerika ada unsur2 menghina nabi kita Nabi MUHAMMAD SAW Walaupun kita xtengok lagi video tu tapi xsilap tajuk FILM tu "Innocence of Muslims".Dengar HATI PANAS JER~ tapi kita de baca BERITA KOSMO  hari ini 21/9/2012 mengatakan yang kedutaan tersebut ditutup bermula jam 11am dan dibuka semula pada hari ISNIN~


"PENGECUT"

Kalau kau xbersalah buat apa takut dan hadapi benda tu dengan berani tapi ini sah2 ler memang saja nak larikan diri. Orang bersalah memang macam tu dia punya perangai. Saja nak mengelak jer tau. Pengecut, pengecut, pengecut dan super duber pengecut.... 

Dengar kata PAS dan juga UMNO membuat bantahan secara berasingan bagi film tersebut. Ok walau lain fahaman POLITIK tapi kita dari sama agama dan disitu kita harus bersatu dalam mempertahankan agama kita. 

Hehehe...Tiba2 pulak kita bercakap seperti ahli POLITIK plak...tapi ini sangat serius NABI kita dikutuk kita pun marah GILER~ Walau kita ni perangai macam budak tapi ada masanya kita ni aku berfikir seperti org yang matang. Ada masanya kita boleh main2 tapi kadang kita harus bersikap seperti org matang. Ada time kita boleh main tapi ada time we have to be serious. Seperti kejadian2 seperti ini.Kita harus mempertahankan agama kita. Ok ler apa2 pun harap semua berjalan dengan lancar dan harap tiada sebarang KEMALANGAN atau kecedaraan yang serius. 

YA!! ALLAH LINDUNGILAH MEREKA SEMUA YA!! ALLAH 
PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN MEREKA YA!! ALLAH

AMIN


UPDATE : 2.45 (I Mesej kita punya ayah tanya keadaan dikedutaaan tersebut dan selepas beberapa minit ayah kita call dan Alhamdulillah Perhimpunan masih dalam keadaan terkawal dan kedengaran suara orang ramai menjerit ALLAHU AKBAR!! ALLAHU AKBAR!! ALLAHU AKBAR!!. Lagi pula kita dapat tahu BOSS kita pun turut serta dalam perhimpunan tu.

Ia cuba cari video tu tapi banyak yang telah di Sekat so i ada jumpa satu Video ni. So i try jeler tengok ni~



Their VOICE!!!! Listen to it~


~KKUT~


0 comments:

Catat Ulasan