? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 19 Disember 2011

POLICE TRAFFIC WHY U R LIKE THIS???

SALAM 2 all my chingu. khamis n jumaat lepas aku belajar kat training aku what is a stress n how to handle it. Baru je blajar minggu lepas n pagi ni aku sakit hati n stress giler. Nak tahu kenapa ni semua pasal polis trafik yang xbertanggungjawab. A~jangan saman aku sudah. Salah kau ok. Geram ni. Dah tahu itu kerje kau buat kerje. X bertanggungjwb langsung. Maybe not all Polis trafik cam tu. Yang OK Bagus ler coz xsemua macam tu tapi ni yg xok ni mana letak otak kau??



Pagi tadi nak ngi ker tempat training aku naik motor dengan abeoji. Kitaorg kat lampu isyarat coz merahkan. Hari ni polis trafik xde jaga lalu lintas selalu ada.Tetiba kita dengar bunyi siren kat sebelah kanan jalan lagi satu. Kita cam eh! tu bunyi siren pe coz bunyi siren polis,ambulance n bomba macam nak same jer kita xreti nak beza mana 1. So kita ingat ambulance so i juz ah! Ya ALLAH who is in the ambulance?? Is it the person ok?? Oh! juz let the ambulance go. I juz about to cry. I don't know maybe i'm to emotional huhuhu...But nobody do something n suddently green so jalan ler n after i saw the 2 police traffic were beside the pillar n do nothing. Dok terpacak 2orang kat situ. Xdengar ke bunyi siren tu pekak ke pe?? Sakit hati tau. Kalo nak ikutkan hati nak turun dari motor n memebebel kat dia. Kita berani aku x kisah kau polis ke pe ke kalau salah tetap salah. Masa tu aku dah lambat nak ke tempat training so aku teruskan je ler. Sempat nampak rupa2nye bukan ambulance tapi pe ntah tapi dia de tulis keselamatan something2 (BOMBA) tapi guna van biasa bukan yang besar kedabak tu. Xkisah ler ambulance ke bomba ke ntah! orang tu nak selamatkan somebody ke buat naye orang jer. X kecian tu. Geram betul. My abeoji yang kena dengar kita membebel hahahhaha.....funny plak bila teringat balik. Dah ler kene membebel atas motor plak tu.




~KKUT~


0 comments:

Catat Ulasan