? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Khamis, 24 November 2011

THANK Q ALLAH

Salam semua hehehe...Penatnye hari ini. Mengantok, kaki sakit, kepala pening tapi kita rasa hapi sangat. Minggu lepas aku hadapi satu perkara yang sangat menyakit hatiku. Kita nangis dan nangis bila teringatkan pasal perkara tu. Kita banyak berdoa pada ALLAH harap masalah ni dapat diselesaikan. Kita sangat risau kalau ia berlarutan kerana ia akan mengubah kehidupan kita. Kita xmau perkara itu berlaku. Walaupun begitu sepanjang berlaku perkara tu walau sedih tapi kita cuba berfikiran positif dan sering kali xputus2 berdoa dan kita redha kalo ini memang ini kehendaknya. Mungkin ALLAH ingin mengujiku. Jadi kepada CHINGUKU yang lain walau apa pun terjadi jangan lupa segala dugaan yang kita jalani pasti ada sebab dan ia menunjukkan kita orang yang bertuah sebenarnya ALLAH sangat menyayangi kita. ALLAH ingin menguji hambanya adakah masih mereka ingat akan PENCIPTANYA.


Alhamdulillah sekarang berkat kesabaran dan doa yang tidak putus2 akhirnya kita dapat atasi masalah yang kita hadapi dan sangat gembira akhirnya masalah ini selesai.


SHUKRAN LAKUM A'LA KULLI SYAI'IN YA ALLAH

0 comments:

Catat Ulasan