? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 2 Disember 2013

K-POP FANS VENT THEIR FRUSTRATION AT TICKET REFUND BRIEFING

 Not backing down: Angry K-Pop fans questioning the event company’s spokes man during the briefing.

Ha!!! Korang ada banyak tak kat mana2 surat khabar pasal kes ni? Tadi ada baca dekat The Star pasal kes ni. kalau korang nak baca boleh baca kat link ni ---->>>  K-pop fans vent their frustration at ticket refund briefing .

Apa kes? Okay ler meh kita cite serba sedikit kepada yang tak tahu. Kes ni start punca dari Marctensia sebuah Organizer yang bertanggungjawab membawa Artis terkenal Korea seperti SNSD, SHINWHA dan AOA dibawah satu Konsert yang dipanggil ASIA SUPERSHOWCASE 2013 yang sepatutnya berlangsung dalam bulan MAY. Ramai peminat sudah teruja untuk menghadiri Konsert tersebut tapi alangkah malangnya apabila konsert tersebut "BATAL". Hanya tinggal 2 hari sahaja sebelum hari konsert itu berlangsung. Ini menimbulkan kekecewaan dan kemarahan ramai pihak terutama peminat yang datang jauh dan juga mungkin dari luar negera semata-mata untuk datang melihat artis kegemaran mereka. Ramai yang cuba meminta refund tetapi tiada respond pun.Tangguh, tangguh dan tangguh lagi sehingga bulan August baru kami dapat maklumat pasal refund.Dorang minta download Borang refund sekali dengan ic copy dan tiket hantar kat e-mail Marctensia untuk proses refund. Kononnya refund itu akan diberikan selepas satu bulan dari tarikh akhir penghantaran borang tersebut iaitu kalau tak silap 22 Ogos.

So ramai tunggu penuh sabar selama sebulan tapi dah sebulan tak ada pun tangguh lagi now dah bulan bape? Bulan December dah Oiii!!!! mana tak mengamok orang. Keciannya siapa yang belanja sampai beribu tu tapi best kot jelesnya satu family kot nak pergi konsert sama2 huhuhu...jelesnya hahaha...tapi now jadi macam ni pulak.

Kalau ikut yang korang baca kat LINK yang kita bagi tu. Baru-baru ni dorang hantar e-mail suruh datang briefing untuk refund yang mana berlangsung semalam di Bentley Music . Ingatkan dah boleh ambik duit dah. Ramai kot datang jauh2. Pandai benar dia sewa kat tempat lain. Tak buat pun kat Office dia. Takut kena marah dan kena hentam ler tu. Pastu dorang hantar Budak staff bawahan mana dorang reti nak handle macam tu. Mengeletar/pucat jugak ler dorang. Kecian pun ada coz dorang kerja jer bukan tahu apa dan yang salah boss dia. Pengecut tak berani nak bersemuka.

Kita pun "TELIBAT" jugak weiii~ Kita dan kawan kita jugak MANGSA dari si Penipu Marctensia ni~ Pergi semalam buang masa , tenaga dan duit aku jer nak bayar tambang lrt dan teksi tapi duit refund tak dapat jugak. Balik kelihatan giler kot. JAUH perjalanan kitaorang tempuh balik kecewa jer~

Masa balik tu ada aunt Wendy dia suruh kitaorang tulis maklumat diri untuk kalau ada apa update terbaru dorang akan direct kat kitaorang dan katanya juga ia untuk buat ketarangan polis report ke apa ntah. As long as i get my money back. It's okay~

Pelik ler dengan si Marctensia ni. Dulu okay jer. Bukan first time organize event macam ni. Apa masalah dia pun tak tahu. Dulu 2012 ada jer dorang buat Asia Super Showcase 2012. Okay jer succes~ Jemput BTOB, EXO-M dan SUJU-M memang best giler tapi apa kejadahnya ler jadi macam ni?? Malas nak pikir lagi buat sakit hati (T_T) sob...sob..sob..~ Okay baiiii~

~KKUT~

   

0 comments:

Catat Ulasan