? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 8 Oktober 2013

JEONG JINWOON (정진운) OF 2 AM ACCIDENT ON SUNDAY 6th Oct, 2013 (Let's pray I AM (T_T))

 

I AM semua harap bersabar dan just pray for Jinwoon. Hope dia cepat sembuh dan boleh kembali bertemu peminat bersama dengan member 2AM yang lain.

Jinwoon ahli 2AM pada 6 Oct dia telah mengalami kecederaan akibat kemalangan bertebung dengan 25 TON TRUCK pada pukul 11.30 PM. Beliau patah pergelangan kaki kanannya dan mempunyai luka yang kira-kira 10cm (4 inci) panjang. Selepas kemalangan dia terus dibawa ke hospiatal dan mendapatkan pemedahan segera. Masa dapat tahu semalam kita terkejut giler tapi oleh kerana kesibukkan yang amat sangat baru hari ni dapat kongsi dengan korang. Huhuhu..sedih giler bila dengar. Selain Jinwoon yang terlibat juga termasuk ler manager Jinwoon dan staff yang lain juga sedang menjalani rawatan dihospital.Jinwoon-ya tetiba rindu kat Jinwoon (T_T). Teringat senyuman yang kamu lemparkan pada NUNA!!! masa kita berjumpa dulu. Walau hanya sebentar sahaja tapi itu kenangan manis bagi NUNA. Bila dapat tahu kamu kemalangan memang NUNA sangat sedih tapi terpaksa tahan kerana kesibukkan kerja tapi kepala asyik dok ingat Jinwoon jer (T_T). Hope baik cepat yer~ Mesti keluarga dan member yang lain sangat risaukan Jinwoon.Nuna dan I AM yang lain akan tunggu kamu yer~ Maknae-ya Saranghaeyo.  막내, 빨리 나으세요. 전 막내 아픈 모습 보고 싶지 않아요. 제 가슴이 아파요 (Maknae,get well soon.i dont want to see Maknae sick.My heart hurts)....



Nasib Surgery dia berjalan dengan lancar. Sekarang biar Jinwoon rehat yer...  

 ~KKUT~



1 comments:

ezyra taharin berkata...

what????!!!jinwon eksiden??hope dia tak pape...
:'(

Catat Ulasan