? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 9 September 2012

SANA SINI STYLE




Sekarang nikan ramai dah dari merata-rata GILO dengan lagu OPPA GANGNAM STYLE. Hei~ terus terang mula aku xler suka sangat pun lagu ni tapi aku dah mula suka sekarang tapi lagu jer MV dia x suka pun cam bodoh2 jer. Sorry ler kepada yang suka tu yer coz ini pendapat saya yang kuar dari hati yang suci lagi murni hahahaha...Melalot x tentu pasal aku ni.

Disebabkan demam oppa gangnam style ni dah merebak aku cer tengok dari Version lain yang buat lagu oppa gangnam style. SEMUA MERAPU JER TERUK GILER XBEST....sampai ler kita jumpa OPPA KL STYLE. La KL kita pun ada buat ker??? After tengok kita rasa ini yang kira ok berbanding yang lain. Menyampah giler tengok yang sebelum-sebelum ni. Apa2 pun cer jer ler LAYAN ok~ YE


(OPPA KL STYLE)

  

Dalam Video ni banyak CINE, INDIA & MELAYU SIKIT JER
Kalo xsilap mata memandang ler tapi memang confirm banyak CINE.



PENAMBAHAN
 (INI GANGNAM STYLE COVER BY MALAYSIA 8E-NEWS)


Yang ni aku rasa funny sangat...Apa ler Korang ni? 
Hey!! Nape ler korang x ajak
baki, jeremy, moe, guibo oppa dan kak nadia 
+ kalo dapat ajak MIKE oppa
sekali menari mesti giler2 dibuatnya.



P/S : KENAL X LAKI YANG MUNCUL PADA SAAT 0:27?? NAMA DIA WIND N KALO KORANG PEMINAT B.A.P (BEST ABSOLUTE PREFECT) MESTI KENAL DIA COZ DIA PERNAH INTERVIEW B.A.P MASA DORANG DATANG FOR SHOWCASE. LAGI 1 KALO KORANG PERASAN DIA DE DALAM MV B.A.P CRASH....



CERITA DISEBALIK LAGU GANGNAM STYLE


MV "Oppa Gangnam Style" ini adalah parodi mengenai kehidupan pada abad ke-21 Korea Selatan di mana orang sangat mementingkan kebendaan dan juga status. Lagu ini ada unsur sindiran dimana Park mengunakan kawasan Gangnam dan mengolahkan ciri-ciri kawasan tersebut sebagai kemuncak trend semasa Korea.

Gangnam adalah kawasan yang mewah di Seoul yang dikenali oleh orang ramai berkenaan dengan membeli-belah, gadis langsing dan kedai-kedai kopi. Korea Selatan telah menjadi 11 kopi terbesar di pasaran dunia kerana mempunyai bilangan kedai-kedai kopi yang meningkat lebih daripada 50 peratus antara 2011 dan 2012.

Park merujuk kepada situasi ini dalam lagu beliau apabila beliau berkata "Seorang gadis bergaya yang tahu bagaimana untuk menikmati kebebasan secawan kopi" (Diterjemahkan) Dia bergurau mengenai wanita yang lebih suka membayar beberapa dolar untuk hidangan yang murah tapi tampak mewah yang mudah didapati  seperti kopi Starbucks. Wanita-wanita ini dikenali sebagai "doenjangnyeo" istilah yang digunakan untuk menggambarkan orang yang membuta tuli mengikuti jenama dan kemewahan.

Petikan dari artikel : © 2012 Franchise Herald. 



~KKUT~ 


0 comments:

Catat Ulasan