? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 9 Jun 2012

CE KOMEN SIKIT :-))



ASSALAMUALIKUM KEPADA SEMUA CHINGU BLOGGERKU. PE YANG NAK SAYA STORY MORY & BERKOMEN-KOMEN BAGAI TU? 


Pagi tadi kita ngi SHOPPING!!!! dengan mak kita n tiba2 i nampak kedai jual cd bukak cite 


"AKU ADA, KAU ADA???" 


Filem Aku Ada Kau Ada


Aku teringin plak nak tengok. Sebenarnya kita ni bukan ler suka sangat tengok cite melayu ni kecuali cerita lama-lama macam contoh zaman P.RAMLEE itu ke baru ler kita layan. Disebabkan cerita itu berlatarkan Pemandngan KOREA tu yang aku gagahkan diri untuk tengok. Lagi pun aku suka jugak ler dengan si hero cerita tu Shaheizy Sam. Dia punya lakonan ok bagus jugak ler tu yang kita beli tapi ofcourse ler sebab nak tengok permandangan korea dan nak tengok dorang merosakkan KOREAN/KPOP kita ke x...Yela konon nak buat ala2 KOREA.Mungkin nak tarik perhatian kitaorang yang minat KOREAN/KPOP ni untuk suka kat cite MELAYU kot. Al-maklum ler peminat KPOPkan ramai giler kat MALAYSIA ni. Banyak tempat yang diaorang shooting kat Neverland, Gangwan-do, Seoul Kolej dan banyak lagi ler. Dalam ni de pelakon dia orang korea tapi kira pelakon tambahan jer. Buat meriahkan dan nak dapatkan feel KOREA tu agaknya kot. Oklah pe2 pun ini dia serba sedikit sinopsis cite ni untuk korang...

SINOPSIS AKU ADA KAU ADA???  

Aku Ada Kau Ada

Filem Aku Ada Kau Ada mengisahkan Nordin Ahmad pelajar tahun kedua yang teringin dipandang “cool”. Masalahnya, setiap kali Nordin jadi tumpuan, dia akan panik, mula batuk dan akhirnya muntah. Aziz pula, seorang pelajar poyo yang perasan popular, selalu menyakat Nordin. Tina pula pelajar yang baru bertukar ke kolej Nordin untuk “99 Hari Senyum”, sebuah program khas untuk mengatasi sikap panas baran yang ditawarkan oleh Dr. Zida, kaunselor kolej.Tina tidak merasakan dia bermasalah walaupun dia sebenarnya adalah seoarang yang panas baran tahap kronik.

Namun Tina dan Nordin rupanya ‘bermusuh sejak kecil dan bila mereka bertemu semula setelah 15 tahun berpisah, darah gemuruh Nordin makin teruk dan perasaan marah Tina makin menjadi. Meraka disatukan dalam persembahan berkumpulan untuk kelas teater yang jelas merek saling membenci dan Aziz suka tina keran melihat kebencian tina pada Nordin.

 Makin lama mereka bertengkar, Tina tersedar dia sukakan Nordin, seperti 15 tahun dulu. Tina rasa dengan luah perasaan pada Nordin, dia akan dapat mengatasi sikap panas barannya tapi jika Nordin terima cintanya. Nordin pulak tak pasti dia betul-betul sukakan Tina jadi sebelum tina luahkan perasaan pada Nordin, Nordin telah melaksanakan satu teknik khas yang mana boleh menyukai Tina tapi malangnya teknik itu menyebabkan tina fikir Nordin benci dia.

Tina keluar dari kumpulan Nordin dan Nordin sedar dia harus berterus-terang dengan tina bagi menyelesaikan masalah ini. Namun bila hari persembahan apa yang dirancang tidak jadi . Tina tidak muncul dipersembahan. Wani telah pujuk Tina dan begitu juga  Prof Kus dan Dr Zida. Prof Kus telah beritahu tina tentang Teknik khas itu adalaah ideanya dan akhirnya tina muncul di Persembahan itu dan bernyanyi dan menari bersama Nordin dan rakan yang lain.  

PELAKON



SHAHEIZY SAM sebagai NORDIN AHMAD

YANA SAMSUDIN sebagai KARTINA DAHARI

KAMAL ADLI sebagai AZIZ SATAR
WANNA ALI  sebagai WANA
ANGAH RAJA LAWAK sebagai PROF KUS
SHEILA MAMBO sebagai DR ZIDA


AND I PROUD TO INTRODUCE & REALLY2X THANK YOU FOR YOUR SUPPORT TO THIS FILM TO MAKE IT MUCH MORE BETTER. LET'S CLAP YOUR HAND 4 SEOUL ART COLLEGE STUDENT 4 SUPER DAEBAK DANCEZZ~~ THANK YOU FOR BEING BACK UP DANCER FOR THEM. IF NOT HANCUSSS DORANG BUAT..사랑해!!!!




~KKUT~

0 comments:

Catat Ulasan