? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 5 Mei 2012

YOOJUNG DEBUT


Hehehehe...comelnya adik Jaejoong oppa nikan. Beruntungnya ada abang macam jaejoong oppakan huhuhu.... Ha~ bakal mak mentua korang iaitu mak kandung Jaejoong oppa ada tweet kat twitternya ala pasal Yoojung ler. Si adik manis pun nak ikut jejak langkah abang dia dengan masuk kedunia Entertaiment ni. Rasanya dia akan debut sebagai pelakon.

Mak Kandung Jaejoong oppa "Oh Seo Jin" telah tweet di twitternya semalam 4/5/12 - friday :

"Maknae telah memutuskan untuk mengutamakan teater dan film, dia akan diperkenalkan kepada semua (DEBUT). Semalam (Khamis - 3/5) dia bertemu dengan pengarah dan akan makan malam bersama dengan pengarah KBS pada hari ini (Jumaat - 4/5). Mereka kata dia suka dengan wajah yang suci maknae tapi saya sedikit bimbang kerana dia tak tahu apa-apa tentang pemakaian sendiri dan sedikit kekampungan".

Xpe pasal pemakaian itu boleh diajar. Oppanya cukup bergaya n sungguh pandai berfashion walau kadang2 hanya pemakaian yang simple n santai tetap nampak bergaya dan handsome HUHUHUHU.....mesti boleh tolong kasi TIPS kan..kan..kan...??? Ok ler pe2 pun Yoojung Aja!! Aja!! Hwaiting~

~KKUT~


0 comments:

Catat Ulasan