? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 2 Mei 2012

PARK YOOCHUN (JYJ) ACCCIDENT



WAH!! I DAPAT TAHU DARI MY FRENZ YANG YOOCHUN OPPA ACCIDENT!!!! AH......~ APA SEBENARNYA CITENYE???

Dari apa yang kita dengar dari kawan kita Yoochun accident masa 26 April pada khamis minggu lepas. Katanya masa itu pukul 1PG didalam Van oppa dengan manager dia yang mana sedang memamdu ketika itu telah terlanggar belakang lori dihadapan mereka.

Masa itu Yoochun Oppa duduk dekat kerusi depan menyebab leher dan pinggang Yoochun sakit tapi kerana kesibukan Oppa tidak ke HOSPITAL hanya terus ke tempat pengambaran DRAMA. Kerana kesibukan jadual sangat padat semua tidak ada masa yang cukup untuk tido dan menyebabkan mereka semua pelakon, pengarah dan kru2 yang lain semua sangat keletihan.

Aduh!! yang lagi buat kita risau dengan Yoochun oppa ni selepas tamat pengambaran drama pagi 26 Apr bukannya rehat ke pe ke tapi teruskan jadualnya dengan menghadiri  48th Paeksang Arts Awards. Disebabkan Van Yoochun telah rosak akibat kemalangan itu Yoochun oppa pinjam Van Jaejoong oppa.

Kesibukan menyebabkan sampai sekarang Yoochun oppa  masih tidak berkesempatan lagi untuk buat pemeriksaan tapi diaorang cakap ada buat temu janji dengan pihak hospital dan akan pergi apabila ada kelapangan.

Walau diberitahu ia tidak serius tapi bagi kita jangan dipandang remeh. Kadang2 orang cakap xde pe2 sekali ha~ dah lama tiba2 teruk jadinya. Jadi bagi sesiapa sahaja kalau sakit sikit sekali pun jumpa doktor. Jangan pandang ringin perkara seperti ini. HARAP YOOCHUN OPPA CEPAT BUAT PEMERIKSAAN dan HARAP XDE APA-APA YANG SERIUS BERLAKU TERHADAP YOOCHUN OPPA....


~KKUT~ 

0 comments:

Catat Ulasan