? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 29 Januari 2012

PARK YOOCHUN JYJ DISIASAT POLIS


Ramai peminat terkejut untuk mengetahui JYJ, Yoochun telah disiasat oleh pihak polis baru-baru ini kerana melanggari peraturan-peraturan keselamatan kapal layar. Tetapi ia ternyata Yoochun hanya dipanggil untuk sesi soal siasat yang ringkas sebagai rujukan bagi kes yang melibatkan agensi pengurusan kapal layar.

Pada tanggal 26 Januari 2012, Kedengaran bahawasanya pihak media tempatan telah melaporkan bahawa Yoochun telah disiasat oleh Pihak polis Daerah Namhae kerana dia tidak menerima pemeriksaan keselamatan dengan cara yang betul diatas kapal layar yang telah didaftarkan di bawah namanya. Bagaimanapun polis kemudian mengeluarkan satu kenyataan yang berkata, "Kita tidak boleh terus mengulas dengan lebih lanjut lagi mengenai siasatan keatas Yoochun. Tetapi ia adalah hanya proses soal siasat biasa sebagai rujukan untuk kes ini. "

Agensi JYJ, bagaimanapun, telah menyatakan bahawa, "Kami sedang mengkaji perkara itu sekarang. Kami tidak mempunyai apa-apa yang boleh diperkatakan lagi pada ketika ini. "

Di bawah undang-undang semasa korea, kesemua pemilik kapal layar di Korea yang harus/wajib menerima segala pemeriksaan tahunan ke atas setiap kapal layar yang dimiliki mereka semua.Kegagalan mereka untuk mematuhi semua undang-undang yang telah di tetapkan boleh menyebabkan bayaran penalti sebanyak dua juta won ($ 1,600 USD). Kita berharap tiada yang serius!

P/S: Doakan Yoochun xde pe2...

SOURCE : SOOMPI.COM

~KKUT~

0 comments:

Catat Ulasan