? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 1 Januari 2012

JUNSU OPPA SEORANG YANG PEMURAH



Bergelar selebriti terkenal tidak membuatkan dia menjadi seorang yang sombong,belagak dan lupa diri. Dia dengan rasa murah hatinye telah memberi bantuan kepada sebuah perkampungan kecil di kemboja dalam membina sebuah sekolah bagi anak2 di sana.



Ia telah dibina dan ditubuhkan dibawah nama KIM JUNSU salah seorang anggota kump JYJ yg mana hanya mengambil masa 5bulan utk siap dan mempunyai 6 bilik darjah termasuk bilik air serta sistem bekalan air bersih . Usaha ini disokong oleh ibu junsu yang sama2 dengan junsu telah pergi kesana melawat kampung tersebut sebelum ini melalui bantuan organisasi sukarela dan bertanya kepada penduduk disana apa yang mereka perlukan. "Setelah mendengar keluhan mereka, Junsu dan ibunya bertindak membina sebuah sekolah bagi membantu mereka untuk mendapatkan pendidikan yang lebih baik. Dengan kemurahan hati junsu telah meringankan beban penduduk disitu yg terpakasa mengambil masa kira-kira 3 jam dengan keretauntuk sampai ke bandarbagi menghantar anak mereka ke sekolah.C-jes Entetainment telah memberitahu bahawa majlis perasmian atau pembukaan sekolah itu dan aktiviti memotong riben telah diadakan di kawasan/daerah Pursat di Kemboja.



500 orang termasuk pelajar, ibu bapa, penduduk kampung telah menghadiri majlis itu begitu juga ibu kepada junsu "YOON YOUNG MI" yang mana mewakili dirinya yang ketika itu sibuk dengan jadualnya yang padat yang mana di sedang membuat persediaan untuk teater muzikalnya yang TERBARU bertajuk "ELIZABETH" tetapi junsu de menulis nota untuk mengantikan dirinya.Katanya dalam nota tersebut "Saya nak datang lain kali dan menyanyi dan ermain bola dengan semua pelajar".



SOURCE : 10Asiae

Credit : Koreaboo dan Sinar harian (Sabtu 31 Desember)

Shared : hanisweetgirl

0 comments:

Catat Ulasan