? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 23 Oktober 2011

Super Junior, New York Concert departure


Pada 22 okt 2011 jam 11pagi Super Junior telah melapor diri ke lapangan terbang untuk berangakat ke New York bagi menjayakan Konsert SM TOWN LIVE WORLD TOUR. Mereka sudah membayangkan gambaran fanz disana memberi sorakan kepada mereka. Mereka ada memberitahu ketika masih berada di Incheon International Airport bahawa pada 23okt Konsert akan diadakan di Madison Square Garden. Menjadi Penyanyi Asia pertama sampai di situ adalah tujuan utama mereka.



Suju tampak selesa. Leeteuk,Kyuhyun,Donghae,Eunhyuk bejalan bersama-sama dan berbual. Tidak kelihatan mereka menghadapi masalah atau tekanan kerana sudah mempunyai pengalaman dalam Konsert2x Besar seperti ini.

Sekumpulan peminat Suju muncul. Peminat yang datang adalah dari pelbagai bangsa. Guknaepaen Asia dan Europe juga turut hadir untuk memberikan sorakan kepada artis kesayangan mereka.


Suju tinggalkan peminat dengan senyuman dan peminat melambai dan menundukkan sedikit kepala mereka tanda hormat.


Suju Fashion dekat lapangan terbang lebih kepada “Casual n Chic” fashion itu dapat dilihat dari Leeteuk, Eunhyuk n Donghae yg memakai t-shirt, jaket dan memakai topi. Dah jadi kebisaan fashion di lapangan terbang memakai cermin mata dan juga penutup muka (MASK). Kyuhyun n Ryeowook cuba chic fashion dengan penampilan jaket kulit, jeanz, kasut waner hitam n benambahan kaca mata dan topi. Kyuhyun juga pakai jaket n seluar berwarne gelap tampak kemas.



Sesudah sampai pihak agensi berharap semua artis dapat memberi yang terbaik di atas pentas ketika Konsert nanti di Madison Squre Garden yang mana mempunyai 15 000 tempat duduk. Antaranya artis yg terlibat Sik gu in, Suju, Shinee, Kang ta, Boa, TVXQ, SNSD, Shinee, Fx.
















CREDIT : DISPATCH








P/S : PENATNYA NAK TERJEMAHKAN KE BM HUHUHU...~ XPE DEMI SUJU OPPAKU HEHEHE....KALO SALAH SORI YER COZ I TRY UNTUK TERJEMAHKAN BAHASA KOREA KE BM N TULIS IKUT KEFAHAMANKU. I TRY MY BEST ^^v






~KKUT~



1 comments:

eQa Masachika berkata...

daebak ! thx translate-kan. hehe :)

Catat Ulasan