? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 11 Oktober 2011

PARK YOOCHUN + DUIT + STUDIO



Namja ni dah xpayah nak diperkenalkan lagi rasanya betulkan..kan..kan...^.^?? Yoochun oppa Saranghae forever n ever~ U r my everything. Hehehehe.....opzz lari tajuk.



Ni nak cite Yoochun oppa bagi tahu yg dia sanggup keluarkan duit sebanyak AS$ 100 000 demi membangunkan STUDIO PRODUKSI PERIBADINYA...



"Saya menghabiskan duit simpanan saya demi membuat sebuah studio di rumah dan membolehkan saya mencipta muzik pada bila-bila masa saja".



"Buat masa sekarang saya belum membeli meja juga peralatan muzik lain," katanya ketika ditemu bual".



Ketika ditanya kenapa lagu-lagu ciptaan yoochun tidak dimasukkan didalam ALBUM IN HAEVEN yang mereka telah lancar baru-baru ini. Jaejoong berkata , kekangan masa menyebabkan ia tidak sempat dimuatkan dan akan memuatkan dalam album yang akan datang.


P/S: Wow!! oppa u really work hard. Saya n all cassie kat luar sana akan selalu menyokong dan sentiasa de untuk oppa. Oppa saranghae~ Kalau satu hari nanti oppa dah xde dalam industri ni saya akan tetap ingat oppa yg mana pernah wujud dalam hidup saya dan akan sentiasa ada dalam hati saya.....



SUMBER : v^.^ SINAR HARIAN ^.^v




~KKUT~

0 comments:

Catat Ulasan