? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 11 Oktober 2011

FANZ SAY GOODBYE TO BI RAIN

PERTEMUAN BI RAIN DENGAN PEMINAT


PEMINAT RAMAI DATANG MENGUCAPKAN SELAMAT JALAN



PEMINAT YANG SENTIASA MEMBERI GALAKAN DAN SOKONGAN



Pada 11 Oktober, lebih 1,200 peminat berkumpul di hadapan pintu masuk pangkalan tentera untuk mengucapkan selamat tinggal pada RAIN penyanyi / pelakon pada 1.10pm tadi.

Bintang dunia itu secara rasmi akan menyertai tentera hari ini melalui kem asas dalam Gyeongido. Selepas lima minggu latihan asas intensif, penyanyi RAIN ini akan bergerak untuk menjalankan tugasnya sebagai seorang askar.

Semua fangirls dari kedua-dua Korea dan luar negeri berbondong-bondong ke kawasan pintu masuk, tekun menunggu ketibaan idola mereka. Oleh kerana bilangan pengunjung agak ramai, beberapa pengawal keselamatan dan kenderaan ambulans ditempatkan berhampiran sebagai langkah berjaga-jaga terhadap mana-mana kejadian.


Seorang anggota tentera menyatakan, "Kami menyediakan kenderaan kecemasan kerana semata-mata untuk pelawat yg hadir. Kemalangan boleh berlaku, seperti keletihan atau kecederaan fizikal.


"Rain menarik diri daripada kerjayanya dengan cetusan fenomena yg besar, kerana dia mengeluarkan single digitalnya, selesai juga mengadakan lawatan di seluruh negara, dan juga mengambil bahagian dalam 'Gangnam Hallyu Festival' pada 9 okt yg lepas.




~KKUT~


0 comments:

Catat Ulasan