? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 28 September 2011

JYJ SWEET SONG PENZAL Q



Pada 28 September, 'Penzal Q' telah mengemaskini di Facebook rasmi mereka mengenai skor muzik 'Song Penzal Q' yang akan datang untuk JYJ!


JYJ telah dipilih sebagai model pada awal bulan ini dan baru-baru ini mereka telah mula mengfilemkan CF pertama mereka bersama-sama. Menurut skor, lirik ini menggambarkan perasaan romantik seorang lelaki mengharapkan kekasihnya bergantung kepadanya apabila diperlukan: "Sandar kepada aku apabila kamu berasa letih, peganglah tangan saya ini. Jangan jatuh sakit. Saya akan bersama dengan kamu pada setiap air mata kamu yang mengalir dan setiap kepedihan hati yang kau rasai .


"Wakil-wakil 'Penzal Q' menunjukkan bahawa lagu itu dapat mencairkan hati yang sedang kesakitan, terima kasih untuk lirik romantis dan kualiti muzik yang tinggi. "Lagu itu adalah hasil kerja Zeenan yang dihasilkan semata-mata untuk JYJ," kata mereka.


Zeenan adalah seorang pengarah muzik yang telah mencipta lagu2 hits untuk drama seperti 'Secret Garden' dan 'Hwang Jini', dan juga ia mempunyai 300 lagu-lagu yang berlainan di bawahnya.


'Lagu Penzal Q' akan mula ditayangkan pada 1 Oktober.




Maklumat dan gambar dari Naver Nyusu :


http://news.naver.com/main/read.nhn?mode=LSD&mid=sec&sid1=106&oid=015&aid=0002549137


~KKUT~



0 comments:

Catat Ulasan