? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 21 Ogos 2011

TERIMA KASIH KERANA MENCINTAIKU PART 3 2/2

PART 3 - KEBENARAN YANG AMAT PEDIH (II)

Alunan muzik berkumandang semua mula mencari pasangan untuk menari bersama.Tidak terlepas juga jae joong oppa mengajakku menari tapi aku sama sekali tidak pandai menari. Oppa menyuruhku mengikut saja rentak muzik. Akhirnya aku tak dapat menolak lg. Kami menari. Alunan muzik yang lembut tiba bertukar rancak. Gerak tari yang bersemangat kali ini tarian ini menari semua menari bersama dan masing2 bertukar-tukar pasangan. Aku menari dengan jae joong oppa seterusnya aku dengan changmin, yunho, eunhyuk dan akhirnya tanpa aku sedari eunhyuk telah memberiku pada Yoochun oppa. Aku tidak berkata apa2 oppa merenungku dan dia sempat berkata” kamu cantik malam ni” Tiba muzik berhenti. Aku sedar dari realiti. Aku memandang sekelilingku dan aku ternampak Kyungmi sedang memerhatikanku.Dia kelihatan marah sekali dan terus beredar dari situ. Aku tidak mahu kyungmi salah faham jadi aku cuba mengejar Kyungmi.

Di dalam bilik Kyungmi

“Kyungmi”

"Apa kau nak? Berani kau masuk ke bilik aku. Aku xpernah jumpa perempuan macam kau ni tau x. Perempuan xtahu malu" kata Kyungmi dalam keadaan marah sekali.

“Apa yang kau cakap ni? lebih baik kamu tarik balik kata2 kamu”

“Perlu ke aku ikut cakap kau? Kau siapa nak aku ikut cakap kau? Kau ingat aku bodoh dan buta ke? Kau perempuan xtahu malu dan perempuan xtahu diri. Tengoklah taraf kau sebelum kau nak menyimpan perasaan dekat Yoochun oppa. Kau pernah guna otak kau x? Ataupun kau ni xde otak ha?? Xpe kalau kau x sedar diri biar aku sedarkan kau. Kau tu Cuma perempuan miskin.Taraf kau dengan aku jauh beza. Lain lar kalau aku dengan oppa baru sepadan.Aku dan oppa dari keturunan yang baik dan jelas asal usulnya tapi kau ntah dari mana ntah” Berkata Kyungmi penuh angkuh.

“Apa maksud kamu?” tanyaku sambil cuba menahan air mataku dari mengalir.

“Mak kau tak bagi tahu ke perkara yang sebenarnaya? Keciannya kau. Aku malas lar nak cakap lagi.Kalau nak tahu perkara yang sebenarnya kau tanya sama mak kau. Eh~ dia bukan mak kau. Dia perempuan yang keciankan kau, kutip kau dan bela. Kecian2....” Kyungmi berkata sambil menggelengkan kepalnya dan buat2 sedih.

Aku yang mendengar apa yang dikatakan oleh Kyungmi xdapat berkata apa2 hanya diam membisu tapi air mataku tidak dapat dibendung lagi. Ia mengalir bagai air paipnya yang rosak, tidak dapat ditutup.Aku ingin menahannya tapi tetap kecundang. Tanpa berkata apa lagi dan berfikir banyak aku keluar meninggalkan bilik itu dan rumah itu tanpa mempedulikan orang lain terutama panggilan dari jae joong oppa, junsu oppa dan eunjung. Aku mahu tahu akan kebenaran yang xpernah aku tahu selama ini. Kalau aku bukan anak mak tapi siapa? Aku anak siapa? Mana mak aku yang sebenar? Bagaimana rupanya? Sihatkah dia? Xrindukah dia padaku?
Aku trus bergegas pulang untuk mengetahui kebenaranya. Sesudah aku sampai aku mengetok pintu dengan kuat sekali. Kedengaran suara eomma menjerit "SEKEJAB~" Eomma membuka pintu dan...

"Nape ni dah tak reti nak ketuk elok2?" Kenapa dengan kamu ni lain betul lar?

"SIAPA EOMMA SAYA YANG SEBENARNYA? SAYA ANAK SIAPA? SAYA BUKAN ANAK EOMMA KE?"

Eomma terpaku.Kata2 itu seperti ada yang sedang menusuk-nusuk tubuh dengan pisau. "Kenapa pula anakku bertanya begitu? Apa yang sudah dia dengar? Siapa yang telah memberitahunya?"Bisik hati eomma.


TAMAT PART 3

P/S : Sori pendek sesangatkan? Tunggu for PART 4 (FINAL) untuk tahu pengakhiran cite ni ok.

0 comments:

Catat Ulasan