? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 29 Ogos 2011

Sooyoung SNSD KEMALANGAN





Ia melaporkan bahawa Sooyoung SNSD kumpulan girlband yang terdiri dari 9 orang telah terlibat dalam kemalangan kereta awal pagi semalam, tetapi nasib baik, dia tidak menerima apa-apa kecederaan yang serius.



Pada Ogos 29, SM Entertainment mengeluarkan satu kenyataan yang berkata, "Sooyoung mengalami patah sacrovertebral dari kemalangan kereta, tetapi bersyukur kerana, tiada kecederaan yang serius."Mereka menyambung, "doktor yang bertanggungjawab memberi prognosis yang positif dan berkata bahawa dengan banyak berehat dan rawatan, dia akan pulih sepenuhnya dalam masa yang singkat. Sooyoung akan dapat mengambil bahagian dalam jadual yang akan datang yang telah dirancang. "Kecederaan dari kemalangan kereta itu bermakna bahawa Sooyoung tidak akan mampu melaksanakan di "SM TOWN LIVE di Tokyo" atau di konsert live SNSD di Taiwan.



Menurut SM Entertainment, Sooyoung perjalanan dari Seoul ke Chunan 09:00 pada Ogos 28 untuk jadual akan datang, apabila kereta di lorong yang bertentangan dengan tidak berhati-hati telah terhempas ke dalam kereta Sooyoung.SM menambah, "Sooyoung adalah dalam perjalanan untuk melengkapkan perkhidmatan sukarelawan untuk orang kurang upaya penglihatan apabila kemalangan itu berlaku. Kereta di lorong bertentangan melintasi garis tengah dan seterusnya merempuh kenderaan Sooyoung. "Sooyoung adalah sedang menerima rawatan di hospital dan berehat dari kemalangan itu.





I dapat berita ni n gambar dari "Suta Nyusu" n ini linknya








0 comments:

Catat Ulasan