? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 18 Julai 2011

YOOCHUN N YOOHWAN (NYU SOO...^_^)



Salah satu ahli Kumpulan JYJ pelakon Park Yoochun dan adiknya punya aktiviti Park Yoohwan televisyen telah menjadi ketara.Park Yoochun sedang memainkan peranan waris YooHyun Song sebuah resort yang terkenal di dunia di MBC TV Isnin, Selasa drama "Miss Ripley". Beliau juga menunjukkan cinta dengan Jang Miri (Lee DaHae).Park YooHwan sedang bertindak di MBC hujung minggu drama "Sparkling" sebagai Han Seo Woo. Kedua-dua baru-baru ini menarik perhatian untuk hubungan dengan bakat Jang Yong.Dalam drama "Sparkling" beliau memainkan peranan saudara setengah Park Yoohwan, dan dalam "Miss Ripley" dia memainkan peranan bapa Park Yoochun.




Park Yoochun baru-baru ini tweeted di Twitter peribadinya, "abang Han Seo Woo bapa saya" dan menunjukkan kejutan ke arah hubungan yang ganjil.Bukan sahaja tetapi Park Yoohwan dirancang untuk dimainkan di dalam drama "Baekje" sejarah yang akan bermula selepas "Miss Ripley", dan menangkap baton dari Park Yoochun.Kakitangan agensi itu berkata "untuk bermain dalam jadual waktu itu, Park Yoohwan bekerja keras pergi ke sekolah tindakan dan belajar menunggang kuda. Juga walaupun dia tidak memainkan peranan yang sangat penting dalam "Sparkling" dengan perasaan seorang pelakon baru, dia akan bermain mana-mana peranan yang menunjukkan yang terbaik. "Park Yoohwan akan memainkan peranan anggota skuad kematian / pembunuhan, yang bekerja untuk Baekje.




"Baekje" adalah cerita untuk menunjukkan kehidupan Baekje sekali lagi, penulis "Damo" Jung HyungSoo, dan pengarah "Queen Seondeok Silla" "Jumong" datang sebagai satu. Ia akan ke udara selepas "Miss Ripley" bermula 25 sebagai episod yang pertama.




Di sisi lain Yoohwan Park dan Park Yoochun kedua-dua melawat sidang akhbar antara satu sama lain drama "Sparkling" dan "Miss Ripley" dan menunjukkan kasih sayang saudara mereka sangat dekat.




kredit: TVReport + lovemicky3838trans

oleh: Rieko @ sharingyoochunrans

0 comments:

Catat Ulasan