? ??????????????Love Takes You Away? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??9316 Grabs Today. 66567 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9249 Grabs Today. 35657 Total G BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 17 Julai 2011

SECRET GARDEN MEMORY




Hahahaha....~ sape tengok cite ni? Bezkan Secret Garden?? I suke drama ni n bagaimana dgn yg lain suke juga ke macam saya ini??






Mari bekenalan jab~








Ha ji won as Gil Ra im







Hyun bin as Kim ju won








Yoon sang hyun as Oska





Kim Sa rang as Yoon seul






LOKASI DRAMA ^-^V



Maiim Vision Village





Latar belakang bagi rumah Ju-won dan Oska taman luas yang ditemui di Maiim Vision village, yang merupakan institut latihan komestik dan makanan kesihatan produk syarikat, Maiim Kumpulan. Rumah ibu dan datuk Ju-won juga difilemkan di lokasi ini. Pedalaman canggih dengan tingkap-tingkap besar, kolam yang elegan dan taman bunga yang dijaga dengan baik adalah terikat di sisi undang-undang untuk menangkap perhatian penonton drama. Terletak di Yeoju, Gyeonggi-do dan merangkumi 330,000 meter persegi, kampung termasuk kemudahan penginapan, kawasan komuniti dan kemudahan sukan. Dulu ada sebuah asrama belia, tetapi ia telah bertukar menjadi pusat latihan apabila Maiim Kumpulan membeli tanah itu 10 tahun yang lalu. Drama Korea yang lain seperti 'Winter Sonata' dan 'Star’s Lover' turut difilemkan di sini.






ROSEM FOREST




Babak dari sekolah musim sejuk bengkel tindakan, di mana Ra-im dan Ju-won saling berpandangan, difilemkan di Hutan Resom dalam Jecheon. Resom Hutan adalah rumah kepada pokok-pokok pain yang berusia lebih 150 tahun, serta lain-lain jenis pokok, pokok renek dan bunga liar. Sekitarnya hutan beberapa laluan hiking yang bernama Sosori Baramgil, Poreureu Solaegil dan Gajaegineun Goljjakgil. Kemudahan di hutan termasuk 406 bilik, Resom Spa Center, Hanbang Wellus Center (Cina perubatan) dan pusat meditasi luaran. Di samping itu, program-program kebudayaan yang ditawarkan sepanjang tahun di Pusat Seni Budaya, yang menempatkan sebuah bengkel seramik, galeri, balai cerap, muzium, rumah acara dan bilik bawah tanah gua wain. Akhir sekali, pada waktu malam, bintang-bintang boleh dilihat dari hutan, yang terletak 450-600m di atas paras laut.







Seoul Action School






Seoul action School terletak di Heyri Artvalley dalam Paju-si, Gyeonggi-do. Dalam drama, ini adalah di mana Ra-im, wanita lagak ngeri, kerja-kerja, dan juga di mana banyak kejadian yang melibatkan Ra-im dan Ju-won berlaku. Dalam realiti, Action Seoul Sekolah pusat latihan yang bertujuan untuk mempamerkan tindakan realistik yang lebih tinggi standard. Lama-kelamaan, sekolah telah mendapat reputasi yang baik untuk menyediakan latihan yang sistematik dan cekap dalam prestasi lagak ngeri. Hari ini, ia terus menghasilkan stuntmen mahir untuk filem dan drama Korea, manakala pelakon dan pelakon latihan.








The Seaes Hotel & Resort






Episod 'ciuman' telah difilemkan di Hotel & Resort Seaes. Hotel ini berdiri di antara Jeju Convention Center ke kanan dan Jungmun Beach dan Hotel Hyatt ke kiri. Bilik-bilik tetamu dipisahkan ke dalam unit bangunan yang berbeza, masing-masing dengan pandangan ke laut dan Munseom Pulau. Laluan berjalan 8 jejak Olle Jeju terkenal juga melalui resort, manakala Aldere Square dan satu lagi laluan berjalan kaki yang dibarisi dengan pokok kelapa sawit yang terletak di sebelah kanan hotel. Lain-lain drama Korea popular, termasuk 'Boys Over Flowers', 'Princess Hours' dan 'saya Maaf, I Love You,' telah difilemkan di sini.









Petite France





Petite Perancis di mana Ju-won menemui Ra-im buat kali pertama dalam drama. Ia adalah di sini bahawa cinta Ju-won untuk Ra-im. Petite Perancis merupakan kawasan komuniti Perancis budaya yang terletak di Goseong ri-di Cheongpyeong, Gapyeong-gun. Merentasi 117,000 meter persegi, Petite Perancis mempunyai kemudahan belia latihan (Pusat Latihan Belia Goseong) dan 16 bangunan ala Perancis acommodation dan pengalaman budaya yang pelbagai. Terdapat 34 bilik dengan kapasiti maksimum antara 4-10 orang. Di samping itu, terdapat sebuah galeri yang mempamerkan arca dan lukisan zakar, yang merupakan simbol Perancis, kedai yang memainkan muzik dari kotak muzik yang berusia 200-tahun, herba dan aroma kedai, serta kedai cenderamata . Petite Perancis telah menarik banyak pelancong pada hari bekerja, juga kerana ia telah digunakan sebagai lokasi penggambaran untuk 'Beethoven Virus' drama Korea dan 'Rasa Peribadi.'

0 comments:

Catat Ulasan